В порту Владивостока горел БМРК «Новоуральск»

14 октября 2010 года в 21 час 15 минут (по местному времени) на пульт Единой дежурно-диспетчерской службы поступило сообщение о загорании на борту БМРК «Новоуральск», находящегося в порту города Владивостока.

Прибывшие в 21 час 19 минут на место происшествия сотрудники пожарной охраны вывели из опасного помещения 8 человек. В 21 час 51 минуту пожар был локализован, а в 23 часа 05 минут полностью ликвидирован.

Погибших и пострадавших в результате происшествия нет.

Горела одна из кают на нижней палубе. Площадь пожара составила 20 квадратных метров. 
К тушению пожара привлекалось 4 единицы техники и 18 человек личного состава. Причины пожара устанавливаются. 

11:06, 15.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В порту Владивостока горел БМРК «Новоуральск»

visit the website 30.12.2019, 22:43

I just want to mention I am newbie to blogging and site-building and actually enjoyed this blog. Probably I’m want to bookmark your blog . You amazingly have perfect articles. Regards for sharing your blog site.

Otis Natewa 14.01.2020, 05:30

I like reading through a post that will make men and women think. Also, thank you for allowing me to comment.

Mafalda Showen 15.01.2020, 20:19

I want to to thank you for this fantastic read!! I certainly enjoyed every bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you post…

More hints 18.01.2020, 00:03

I just want to say I am very new to blogging and definitely liked your blog site. Likely I’m going to bookmark your website . You really have incredible posts. Thanks a lot for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:29

Pretty! This was an extremely wonderful post. Thanks for supplying this information.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:09

That is a great tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article.

Hugo Flitsch 06.03.2020, 15:11

This web site really has all the information I needed about this subject and didn’t know who to ask.

fichier qualifié 06.03.2020, 23:26

Howdy! This article couldn’t be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a great read. Thank you for sharing!

Waldo Cockroft 08.03.2020, 18:54

Good blog you've got here... It’s difficult to find quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

check this link right here now 10.03.2020, 10:28

I simply want to tell you that I am beginner to blogging and seriously enjoyed your web page. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You definitely have remarkable writings. Bless you for revealing your blog site.

bare 15.03.2020, 11:33

Hi there! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through some of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back often.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS