Приморские студенты представят Россию на саммите АТЭС в Японии

Пятеро приморских студентов — в составе делегации для участия в программе «Голоса Будущего» саммита АТЭС в городе Йокогама. Представлять российскую молодежь на форуме Азиатско-Тихоокеанского экономического сотрудничества будут студенты ДВФУ Андрей Козинец, Ирина Федоренко, Александра Татомир, Олег Сапарин и Виктория Виноселова.

Как сообщается в письме Федерального агентства по делам молодежи на имя губернатора Сергея Дарькина, национальные молодежные команды были сформированы в результате федерального отбора, по итогам которого Россию будут представлять студенты из Приморского края. 

Программа «Голоса Будущего» АТЭС – событие международного масштаба на уровне глав государств. Это создание платформы для сотрудничества молодежи и представителей стран АТЭС. 

Участникам программы предоставляется возможность обмена опытом с представителями национальных делегаций, получить знания в сфере международных отношений и экономики, пообщаться с ведущими мировыми политиками, главами государств АТР. 

Саммит АТЭС 2010 года пройдет в японском городе Йокогама 8 – 14 ноября. Владивостокцы станут хозяевами международного форума события в сентябре 2012 года.

15:10, 21.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Приморские студенты представят Россию на саммите АТЭС в Японии

Homepage 31.12.2019, 01:11

I just want to mention I'm very new to weblog and certainly savored this blog site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You definitely have fantastic well written articles. Kudos for sharing your webpage.

Irwin Henseler 13.01.2020, 08:28

Nice post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon everyday. It's always useful to read through content from other writers and practice a little something from their web sites.

Meggan Laface 14.01.2020, 05:12

Your style is so unique compared to other people I have read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:58

Wonderful post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the good writing.

Dionna Borowski 15.01.2020, 19:53

Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it 😉 I am going to come back yet again since i have bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

my response 18.01.2020, 00:38

I just want to mention I am just new to blogging and absolutely savored your blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You actually have amazing article content. Many thanks for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:44

Hello there! This post could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will send this post to him. Pretty sure he's going to have a great read. Thank you for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:18

Everyone loves it when folks come together and share views. Great site, continue the good work.

achat base de données b2c 05.03.2020, 07:55

Great web site you have here... It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

Tresa Tregre 06.03.2020, 16:02

Very nice write-up. I absolutely appreciate this site. Keep it up!

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:46

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am encountering issues with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting the same RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanks!!

Waltraud Mcmath 09.03.2020, 12:46

Pretty! This was an extremely wonderful article. Thanks for supplying this info.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS