Виктор Ишаев положительно оценил темпы строительства к саммиту АТЭС

С рабочей поездкой Приморский край посетил полномочный представитель Президента РФ в Дальневосточном федеральном округе Виктор Ишаев. Как сообщили в администрации Приморского края, в сопровождении губернатора Сергея Дарькина он проинспектировал строительство объектов к саммиту АТЭС-2012: терминал международного аэропорта «Владивосток», автодорогу М-60, Дальневосточный федеральный университет на острове Русском, жилой район «Снеговая падь». 

Виктор Ишаев отметил высокие темпы реализации в Приморье государственной программы обеспечения жильём военнослужащих. Жилой Район «Снеговая падь» — это пример современной комплексной застройки, учитывающей все потребности горожан. «Нет сомнений, что все 16 домов, которые здесь строятся, будут сданы в срок. Это 3358 квартир, — отметил Виктор Ишаев после осмотра площадки строительства микрорайона. – Приятно видеть, что строители уже начали монтаж детского сада и других социальных объектов, строятся дороги. Уверен, это будет прекрасный микрорайон». 

Губернатор Сергей Дарькин добавил, что «Снеговая падь» — один из первых жилых районов, которые будут построены во Владивостоке в рамках развития краевой столицы и увеличения численности населения до 1,5 миллиона человек. Новые микрорайоны также появятся в бухте Патрокл, в районе «Зеленого угла» и поселке Трудовое. 

«Сегодня строить в городе целые микрорайоны наиболее эффективно. Новые жилмассивы будут соответствовать всем современным требованиям, — подчеркнул Сергей Дарькин. – Это будут комфортабельные дома, в основном эконом-класса, и развитая социальная инфраструктура, включающая все необходимое для жизни и отдыха». 

Также полпред проинспектировал ход строительства корпусов Дальневосточного федерального университета. Готовность зданий составляет уже около 30 процентов. В корпуса, где завершилось взведение внешнего контура уже подано отопление и начались внутренние отделочные работы. 

Одна из самых масштабных строек, идущих сегодня во Владивостоке – мост на остров Русский. Виктор Ишаев побывал на островной части объекта и прошёл по забетонированной плите проезжей части эстакады моста. Он отметил, что, несмотря на сложные климатические условия, в которых ведётся строительство уникального объекта, здесь выполнено более половины строительных работ. 

В целом, оценивая подготовку Приморского края к саммиту АТЭС-2012 года, Виктор Ишаев отметил, что работы по всем объектам ведутся в графике, освоение средств превышает 50 процентов.

18:13, 26.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Виктор Ишаев положительно оценил темпы строительства к саммиту АТЭС

go to my blog 10.03.2020, 06:56

I simply want to say I'm very new to blogs and seriously enjoyed your web site. Almost certainly I’m want to bookmark your site . You surely come with amazing well written articles. With thanks for sharing with us your web site.

Google 12.03.2020, 21:46

You should take part in a contest for one of the best websites online. I most certainly will highly recommend this website!

http://113.130.125.210 13.03.2020, 04:28

After checking out a few of the articles on your web page, I really like your way of writing a blog. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please visit my web site too and tell me your opinion.

s1288 13.03.2020, 07:19

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes which will make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

download s1288 13.03.2020, 07:45

Spot on with this write-up, I truly feel this site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the info!

s1288 13.03.2020, 09:05

This is a topic that is near to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

poker idn 13.03.2020, 10:40

I'm more than happy to uncover this great site. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely enjoyed every part of it and i also have you saved to fav to see new stuff in your site.

situs judi bola 13.03.2020, 17:46

Hi there, I do believe your website could possibly be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent blog!

jagos1288.com 13.03.2020, 20:20

I wanted to thank you for this very good read!! I definitely loved every little bit of it. I've got you saved as a favorite to check out new things you post…

jokerwin 13.03.2020, 23:39

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

s1288 14.03.2020, 00:34

Hello there! I just wish to give you a big thumbs up for your excellent information you have right here on this post. I will be coming back to your web site for more soon.

s1288 14.03.2020, 00:57

I'm more than happy to discover this page. I want to to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely liked every part of it and i also have you saved to fav to check out new things in your web site.

artiqq 14.03.2020, 03:56

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you should publish more on this issue, it might not be a taboo subject but generally folks don't talk about these topics. To the next! Cheers!!

slot online 14.03.2020, 04:33

Pretty! This has been an extremely wonderful post. Thank you for providing these details.

dinastitoto 14.03.2020, 04:55

I enjoy reading through an article that can make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

vivoslot login 14.03.2020, 05:02

Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was definitely informative. Your website is very helpful. Thank you for sharing!

master-agen 14.03.2020, 07:38

Aw, this was an exceptionally good post. Taking a few minutes and actual effort to create a superb article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get nearly anything done.

aplikasi s128.apk 14.03.2020, 10:05

Next time I read a blog, I hope that it won't disappoint me just as much as this particular one. After all, Yes, it was my choice to read through, but I genuinely believed you'd have something helpful to say. All I hear is a bunch of crying about something you could possibly fix if you weren't too busy looking for attention.

daftar s128 sabung ayam 14.03.2020, 10:18

Hey there! I simply want to offer you a big thumbs up for your excellent information you've got right here on this post. I'll be coming back to your site for more soon.

download s128 apk 14.03.2020, 10:25

Hi! I could have sworn I’ve been to this blog before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

daftar s128 14.03.2020, 10:39

There's definately a great deal to know about this subject. I like all the points you made.

joker123 apk 14.03.2020, 12:03

Excellent site you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

indpoker 14.03.2020, 15:29

Spot on with this write-up, I actually think this site needs far more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information!

sbobet login 14.03.2020, 18:07

Spot on with this write-up, I absolutely believe this website needs a lot more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice!

idnplay.com 14.03.2020, 20:42

Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it 😉 I am going to return once again since i have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help other people.

agen idn poker 14.03.2020, 21:35

Excellent blog you have here... It’s hard to find high quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

idnpoker 14.03.2020, 22:13

Great post. I'm dealing with a few of these issues as well...

idnplay poker apk 15.03.2020, 09:23

After looking into a handful of the blog articles on your website, I really appreciate your technique of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Take a look at my web site as well and tell me your opinion.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS