Житель Владивостока оштрафован на 105 тыс. рублей за клевету в адрес прокурора города

Cуд Ленинского района Владивостока в среду признал местного жителя виновным в умышленном распространении клеветы в адрес прокурора города и приговорил его к штрафу в 105 тысяч рублей

Собранные органами Следственного комитета по Приморскому краю доказательства признаны судом достаточными для вынесения обвинительного приговора в отношении одного из фигурантов уголовного дела по факту клеветы в отношении прокурора города Владивостока с обвинением его в совершении тяжкого преступления (ч. 3 ст. 33, ч. 1 ст. 129 УК РФ).

Следствием и судьей мирового суда установлено, что в марте этого года во Владивостоке руководством Первореченского рынка города Владивостока организованна преступная акция по развешиванию баннеров и нанесению надписей краской-спреем на стенах в общественных местах. Надписи содержали клеветнические высказывания в адрес прокурора города Владивостока. 

Как сообщила Аврора Римская, старший помощник руководителя следственного управления СКП РФ по Приморскому краю, установлено, что баннеры, которые впоследствии были развешены в городе Владивостоке, изготовлены сотрудниками Первореченского рынка в здании рынка.

Судебное разбирательство проходило в особом порядке. Обвиняемый признал вину и через средства массовой информации извинился за клевету, допущенную в адрес потерпевшего. Суд назначил виновному назначено наказание в виде штрафа. 

Сейчас расследование уголовного дела продолжается, несмотря на огромное противодействие со стороны организаторов преступления, которые сейчас находятся в международном розыске.

21:00, 27.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Житель Владивостока оштрафован на 105 тыс. рублей за клевету в адрес прокурора города

additional hints 31.12.2019, 07:11

I just want to say I am beginner to weblog and definitely enjoyed your blog. Most likely I’m want to bookmark your website . You certainly come with fantastic article content. Cheers for revealing your website page.

Tressa Dameron 14.01.2020, 03:24

I'm excited to discover this page. I want to to thank you for ones time for this particularly wonderful read!! I definitely really liked every part of it and i also have you bookmarked to see new information on your site.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:19

Hello! I just wish to give you a huge thumbs up for your great information you have right here on this post. I will be coming back to your site for more soon.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:29

Excellent post! We are linking to this great content on our website. Keep up the good writing.

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:16

Excellent article. I will be going through a few of these issues as well...

Gabriel Tunick 06.03.2020, 12:02

When I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve 4 emails with the same comment. There has to be a means you can remove me from that service? Cheers.

fichier qualifié 07.03.2020, 02:08

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you ought to write more about this topic, it might not be a taboo matter but usually people do not talk about these subjects. To the next! Best wishes!

Tatyana Darbonne 09.03.2020, 16:41

Hi there! This post could not be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will forward this post to him. Fairly certain he'll have a very good read. I appreciate you for sharing!

check my source 10.03.2020, 03:36

I simply want to say I'm new to blogging and truly savored you're web blog. Likely I’m likely to bookmark your website . You actually come with good well written articles. Thank you for sharing with us your web page.

Onpassive Africa 13.03.2020, 11:48

Having read this I believed it was very informative. I appreciate you finding the time and effort to put this content together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

bare 15.03.2020, 05:46

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little research on this. And he in fact ordered me breakfast because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this issue here on your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS