В спортивной копилке Приморья еще одна золотая медаль

Молодой борец из Приморского края Андрей Цой завоевал золотую медаль на первенстве России по греко-римской борьбе среди юниоров. 

Соревнования прошли в Перми с 4 по 8 ноября. Андрей Цой выступал с составе сборной команды Приморского края. Он стал лучшим из 28 спортсменов в весовой категории 55 килограммов. По итогам первенства Андрей Цой вошел в состав юниорской сборной команды России. 

Развитие спорта высших достижений — в числе приоритетных направлений деятельности краевой администрации. По инициативе губернатора Сергея Дарькина в крае открываются современные спортивные комплексы, на спортплощадках Приморья проводятся соревнования всероссийского и международного уровня. Как подчеркивает губернатор, это способствует формированию спортивного резерва в крае, привлечению приморцев к активному и здоровому образу жизни. 

13:15, 10.11.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В спортивной копилке Приморья еще одна золотая медаль

best site 31.12.2019, 03:41

I simply want to say I'm very new to blogging and certainly savored you're blog site. Probably I’m want to bookmark your website . You definitely come with excellent article content. Thanks a lot for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:54

bookmarked!!, I like your blog!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:34

Howdy! This blog post could not be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this article to him. Fairly certain he's going to have a very good read. Many thanks for sharing!

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:50

I'm more than happy to uncover this great site. I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely liked every part of it and I have you saved as a favorite to check out new information in your website.

Consuela Mastrelli 06.03.2020, 18:09

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anybody having similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!

achat fichier email 07.03.2020, 02:00

I used to be able to find good info from your blog articles.

Jeanie Longerbeam 08.03.2020, 20:01

I’m amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is an issue that too few people are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this during my hunt for something concerning this.

read this post here 10.03.2020, 01:26

I simply want to say I am all new to blogs and absolutely loved this blog. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You really come with really good well written articles. Cheers for sharing your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS