В спортивной копилке Приморья еще одна золотая медаль

Молодой борец из Приморского края Андрей Цой завоевал золотую медаль на первенстве России по греко-римской борьбе среди юниоров. 

Соревнования прошли в Перми с 4 по 8 ноября. Андрей Цой выступал с составе сборной команды Приморского края. Он стал лучшим из 28 спортсменов в весовой категории 55 килограммов. По итогам первенства Андрей Цой вошел в состав юниорской сборной команды России. 

Развитие спорта высших достижений — в числе приоритетных направлений деятельности краевой администрации. По инициативе губернатора Сергея Дарькина в крае открываются современные спортивные комплексы, на спортплощадках Приморья проводятся соревнования всероссийского и международного уровня. Как подчеркивает губернатор, это способствует формированию спортивного резерва в крае, привлечению приморцев к активному и здоровому образу жизни. 

13:15, 10.11.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В спортивной копилке Приморья еще одна золотая медаль

best site 31.12.2019, 03:41

I simply want to say I'm very new to blogging and certainly savored you're blog site. Probably I’m want to bookmark your website . You definitely come with excellent article content. Thanks a lot for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:54

bookmarked!!, I like your blog!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:34

Howdy! This blog post could not be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this article to him. Fairly certain he's going to have a very good read. Many thanks for sharing!

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:50

I'm more than happy to uncover this great site. I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely liked every part of it and I have you saved as a favorite to check out new information in your website.

Consuela Mastrelli 06.03.2020, 18:09

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anybody having similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!

achat fichier email 07.03.2020, 02:00

I used to be able to find good info from your blog articles.

Jeanie Longerbeam 08.03.2020, 20:01

I’m amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is an issue that too few people are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this during my hunt for something concerning this.

read this post here 10.03.2020, 01:26

I simply want to say I am all new to blogs and absolutely loved this blog. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You really come with really good well written articles. Cheers for sharing your web page.

bare 15.03.2020, 11:23

I’m amazed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is something which too few folks are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I came across this in my search for something concerning this.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS