Глава ГИБДД: Необходимость в праворульных машинах отпадет сама собой

Необходимость в праворульных автомобилях отпадет сама собой, без введения специальных запретов, заявил в пятницу глава ГИБДД генерал-полковник милиции Виктор Кирьянов.

«Многочисленные исследования показывают, что машина с правым рулем создает массу проблем в потоке леворульных автомобилей», — цитирует Кирьянова «Интерфакс».

«Но это касается европейской части России. На Дальнем Востоке праворульные машины, напротив, превалируют», — сказал он.

«Попытки ввести запрет (на праворульные автомобили – прим.) были, но они натолкнулись на неприятие со стороны граждан», — отметил Кирьянов.

«Административных запретов не нужно. По мере поступления на рынок недорогих качественных автомашин у жителей дальневосточных регионов сама собой отпадет необходимость покупать подержанные иномарки с правым рулем», — подчеркнул Главный государственный автоинспектор.

10:15, 13.11.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Россия → Глава ГИБДД: Необходимость в праворульных машинах отпадет сама собой

Сергей 13.11.2010, 22:59

Устанете ждать!!!

Капитан 19.11.2010, 22:24

вот пусть сам главный инспектор ГИБДД напару с премьером и остальными чиновниками и пересядут на калины и приоры, а мы поездим на Краунах.

пух 20.11.2010, 17:26

научитесь делать машины, а не конструктор для взрослых, а потом и разговор начинайте.

click for more 31.12.2019, 05:11

I just want to mention I am just beginner to weblog and absolutely enjoyed this web site. Probably I’m planning to bookmark your site . You certainly come with tremendous articles. Kudos for sharing with us your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:31

Good day! I just want to give you a huge thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I am coming back to your website for more soon.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:05

After looking over a handful of the blog posts on your blog, I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Take a look at my website too and let me know how you feel.

Leslie Crisco 16.01.2020, 02:33

Hello! I simply would like to offer you a big thumbs up for your great info you have right here on this post. I will be returning to your site for more soon.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:24

Right here is the perfect blog for anyone who really wants to understand this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that's been discussed for many years. Great stuff, just wonderful.

achat fichier email 05.03.2020, 16:10

Greetings! Very useful advice within this article! It's the little changes which will make the most significant changes. Many thanks for sharing!

Allan Carollo 06.03.2020, 17:12

Great information. Lucky me I recently found your website by accident (stumbleupon). I have book marked it for later.

Jewell Slatin 08.03.2020, 14:57

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little homework on this. And he in fact bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this issue here on your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS