Во Владивосток прибывает делегация из Республики Индия

В Приморье прибывает делегация из Республики Индия. Ряд совместных мероприятий в области культуры запланирован в крае на ноябрь.

Как сообщили в управление культуры края, в течение недели известные фотографы из Республики Индия представят свои произведения, творческие коллективы из Индии будут выступать перед приморцами. 

16 ноября в концертном зале Дальневосточной государственной академии искусств откроется фотовыставка, посвященная Индии. 

24 ноября здесь же пройдет мастер-класс индийского традиционного танца, который проведут участники творческого коллектива «Lavani Darshan» (Индия). 

24 ноября в большом зале Приморской краевой филармонии состоится концерт индийского танцевального коллектива «Lavani Darshan». 

Как подчеркивают специалисты, язык культуры один из доступных способов для укрепления сотрудничества между разными странами.

12:20, 13.11.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивосток прибывает делегация из Республики Индия

why not find out more 31.12.2019, 07:09

I just want to mention I am just all new to blogs and honestly liked you're web blog. Most likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly have excellent article content. Regards for sharing your web-site.

Branden Teranishi 14.01.2020, 04:53

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up plus the rest of the site is very good.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:27

It’s nearly impossible to find knowledgeable people for this subject, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Daron Warwick 15.01.2020, 22:47

It’s nearly impossible to find experienced people about this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

my web 17.01.2020, 23:35

I simply want to say I am beginner to weblog and honestly enjoyed your blog. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You amazingly come with wonderful writings. Kudos for revealing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:53

There is certainly a lot to learn about this subject. I really like all the points you made.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:29

You made some decent points there. I checked on the net for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:08

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Many thanks for supplying these details.

Houston Tamargo 06.03.2020, 17:42

Hi there! This post couldn’t be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this information to him. Fairly certain he will have a very good read. Thank you for sharing!

Hyacinth Geyette 09.03.2020, 02:31

Hi! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through some of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly delighted I found it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS