МЧС Приморья предупреждает: выход на лед опасен!

По информации ГУ «Приморское УГМС» 10 декабря в связи с выходом глубокого циклона и усилением южного ветра ожидается взлом припайного льда.

В связи с неблагоприятным прогнозом выход на лед категорически запрещен

ГУ МЧС убедительно просит жителей и гостей Приморского края прислушаться к предупреждению и не подвергать свою жизнь опасности. Нахождение на неокрепшем льду в непогоду и сильный ветер опасно для жизни.

Напомним, к Приморью с районов северо-восточного Китая идет циклон с активными фронтальными разделами. Вечером в западной половине Приморья начнутся осадки (снег, мокрый снег). Циклон принесет с собой не только осадки, но и потепление. Дневная температура воздуха в Приморье повысится до -2... -7°С. 

18:45, 09.12.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → МЧС Приморья предупреждает: выход на лед опасен!

check my source 31.12.2019, 02:15

I simply want to mention I am beginner to weblog and honestly enjoyed your web blog. Likely I’m going to bookmark your site . You certainly come with great posts. Thanks for sharing your website page.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:04

I'm excited to uncover this website. I want to to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely savored every little bit of it and I have you book marked to check out new things in your site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:38

Spot on with this write-up, I honestly think this website needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the info!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:57

After looking at a number of the articles on your site, I seriously appreciate your technique of writing a blog. I book marked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and tell me what you think.

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:54

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t understand why I can't subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!

Trang Walbridge 06.03.2020, 10:07

I used to be able to find good advice from your blog articles.

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:04

Everything is very open with a very clear clarification of the issues. It was really informative. Your site is useful. Thanks for sharing.

Tonisha Byker 09.03.2020, 17:49

I like it when folks come together and share ideas. Great site, keep it up.

Clicking Here 11.03.2020, 00:42

I simply want to tell you that I am just beginner to weblog and seriously liked this blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You actually come with good article content. Thanks for sharing your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS