Находкинский городской округ посетила делегация китайской компании «Kingboard Chemical Holding»

В ходе визита гости провели переговоры с руководством администрации города и познакомились с промышленными возможностями городского округа.

Делегацию «Kingboard Chemical Holding» встречал первый заместитель главы администрации Борис Г. Он познакомил гостей с реализуемыми на территории городского округа крупными экономическими проектами, в частности, спецморнефтепортом в бухте Козьмина – конечной точке нефтепровода ВСТО. Интерес китайской стороны также вызвала информация о планируемом строительстве близ Находки крупного нефтеперерабатывающего завода, проект которого находится в стадии разработки.

Особое внимание Борис Гладких уделил сотрудничеству с Китаем, на долю которого сегодня приходится более 30 проц. внешнеторговых операций Находки. Это один из ведущих деловых партнеров наряду с Японией и Республикой Кореей. Наибольший объем в структуре экспорта занимает древесина, номенклатуру импортных грузов составляют различные механизмы, оборудование, электроника, стройматериалы, продовольственные товары.

Еще одним направлением сотрудничества может стать совместный проект с «Kingboard Chemical Holding». Как сообщил руководитель делегации, исполнительный директор «Kingboard Chemical Holding» ЧАН Вин Ю, корпорация готова инвестировать средства в строительство на территории Находки завода по производству метанола. Помимо экономического эффекта этот проект даст городскому округу новые высокооплачиваемые рабочие места. Метанол — один из базовых продуктов химической промышленности, который применяется в самых различных сегментах индустрии: от деревообработки до автомобилестроения. В Китае, экономика которого бурно развивается, спрос на метанол в последнее время резко вырос. Страна пытается восполнить дефицит с помощью ввода новых производственных мощностей, но, тем не менее импорт продолжает играть главенствующую роль.

Члены делегации в сопровождении заместителя главы города Сергея Строева посетили предполагаемые площадки для строительства завода, после чего провели рабочее совещание, где детально обсудили все вопросы.

13:15, 11.12.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Находкинский городской округ посетила делегация китайской компании «Kingboard Chemical Holding»

WoodHaus Design 05.03.2020, 05:05

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanks!

achat base de données b2b 05.03.2020, 14:08

Great article! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the good writing.

sexy 06.03.2020, 01:49

I couldn’t refrain from commenting. Perfectly written!

NOTEBOOK -RECYCLING 06.03.2020, 07:06

Excellent blog post. I definitely appreciate this website. Keep writing!

Ciara Brandler 06.03.2020, 10:58

This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read post.

fichier qualifié 07.03.2020, 06:20

Right here is the perfect site for anyone who really wants to find out about this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic which has been discussed for many years. Great stuff, just wonderful.

btc hyip 08.03.2020, 05:13

That is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Short but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read post!

Lyman Cifelli 09.03.2020, 06:08

This is a topic that's close to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 21:02

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest of the site is extremely good.

pir insulation 09.03.2020, 23:43

I needed to thank you for this great read!! I definitely loved every bit of it. I have you book marked to look at new stuff you post…

producer 10.03.2020, 02:45

I couldn’t refrain from commenting. Very well written!

view 10.03.2020, 10:29

I just want to tell you that I'm newbie to blogging and site-building and absolutely liked this blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You amazingly have beneficial articles. Thanks for sharing your blog.

cruise 12.03.2020, 04:43

Excellent blog you have got here... It’s hard to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

deck repair toronto 12.03.2020, 08:12

This page really has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

Notar Roman Londra 12.03.2020, 11:33

I blog frequently and I truly appreciate your content. This great article has really peaked my interest. I will book mark your website and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your Feed too.

Notary West Drayton 12.03.2020, 15:00

Hello there, There's no doubt that your blog might be having web browser compatibility problems. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, fantastic website.

Onpassive UK 13.03.2020, 07:40

Greetings! Very helpful advice within this article! It's the little changes that make the largest changes. Thanks for sharing!

Mitsubishi Malaysia 13.03.2020, 14:04

Good web site you have here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

korea powerball 13.03.2020, 21:13

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thanks for providing this information.

i forgot my tenda router password 14.03.2020, 01:09

I used to be able to find good info from your content.

best rogan josh 14.03.2020, 03:25

Very nice write-up. I certainly love this website. Continue the good work!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS