Игорь Шувалов в сопровождении Сергея Дарькина посетил остров Русский

В ходе рабочей поездки во Владивосток Первый заместитель Председателя Правительства РФ Игорь Шувалов в сопровождении губернатора края Сергея Дарькина посетил остров Русский, где ознакомился со строительством объектов Дальневосточного федерального университета.

Игорь Шувалов осмотрел будущие корпуса ДФУ, где будут проживать студенты и профессорско-преподавательский состав и конференц-центр. С начала строительства (май 2009-го) здесь проделан значительный объём работ. В настоящее время закрыты тепловые контуры всех 11-ти гостиничных зданий, что позволило приступить к отделке помещений. Завершается монтаж витражей конференц-центра, после чего здесь также будут начаты внутренние отделочные работы. 

Напомним, в 2012 году объекты ДФУ будут использованы для размещения участников и гостей саммита АТЭС, после чего будут переданы научно-образовательному центру. 

Игорь Шувалов отметил, что во Владивостоке сегодня создаётся учебное заведение нового типа, где будут готовится высококвалифицированные кадры для экономики Приморского края и всего Дальнего Востока. 

Также Игорь Шувалов посетил строящийся мост через пролив Босфор Восточный. В настоящее время высота пилона М7 на острове Русском достигла 131,9 метров над уровнем моря. По обе стороны пролива ведутся работы по сооружению железобетонной балки жесткости мостового перехода, сообщили в администрации Приморского края.

12:27, 12.12.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Игорь Шувалов в сопровождении Сергея Дарькина посетил остров Русский

reference 31.12.2019, 06:54

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and absolutely savored you're web page. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You actually have outstanding article content. Bless you for sharing your web page.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:50

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody else having similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

Susy Wojnaroski 15.01.2020, 19:42

There's definately a great deal to find out about this subject. I love all of the points you made.

Leo Espalin 16.01.2020, 02:02

A fascinating discussion is worth comment. I believe that you need to write more about this subject matter, it may not be a taboo subject but typically people do not talk about such subjects. To the next! Best wishes.

pop over to this website 17.01.2020, 23:36

I simply want to tell you that I'm newbie to blogs and honestly loved your blog site. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly come with tremendous articles and reviews. Regards for sharing with us your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:56

This is a great tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read article!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:59

When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive 4 emails with the same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Thanks.

achat fichier email 05.03.2020, 09:20

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the site is extremely good.

Gabriel Zamorano 06.03.2020, 18:12

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Many thanks.

achat base de données b2b 07.03.2020, 03:14

Hi, I do think this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I am going to come back once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

Raylene Tison 09.03.2020, 10:39

After checking out a number of the articles on your web site, I seriously appreciate your technique of blogging. I saved it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my web site too and tell me what you think.

try this 10.03.2020, 00:30

I just want to say I am just very new to weblog and really savored your website. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You amazingly come with impressive posts. Thank you for revealing your web-site.

Onpassive China 13.03.2020, 09:31

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am encountering issues with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS