Пограничники Хабаровского края изъяли более 3,5 тонны осетров

Пограничники накануне новогодних праздников изъяли в районе Амурского лимана в Хабаровском крае более 3,5 тонны рыбы осетровых пород, вылов которой запрещен российским законодательством. Об этом сообщил РИА Новости представитель погрануправления ФСБ России по Хабаровскому краю и Еврейской АО.

«В ходе рейда по пресечению противоправной деятельности в сфере незаконного оборота водных биологических ресурсов ... изъято 450 экземпляров рыбы осетровых видов, общим весом более 3,5 тонны», — сообщил собеседник агентства.

Он отметил, что в одном из заброшенных домиков дачного поселка в районе бухты Кахтинской Николаевского района пограничники выявили и пресекли деятельность подпольного цеха по первичной переработке продукции незаконного промысла осетров.

При осмотре прилегающей местности также был обнаружен пятитонный металлический контейнер с крупной партией обработанной рыбы, приготовленной к отправке на реализацию. Там же находились и орудия браконьерского лова — 46 аханов (сетей) длиной от 150 до 200 метров.

«В настоящее время решается вопрос о возбуждении уголовного дела по статье 256 УК РФ (Незаконная добыча (вылов) водных биологических ресурсов)», — сказал собеседник.

01:45, 31.12.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Пограничники Хабаровского края изъяли более 3,5 тонны осетров

content 31.12.2019, 03:50

I just want to say I'm newbie to blogging and certainly savored this blog. Probably I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have good well written articles. Thank you for sharing with us your web site.

Hung Kuh 13.01.2020, 08:03

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little homework on this. And he actually bought me dinner simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this issue here on your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:34

You should take part in a contest for one of the best websites on the net. I will recommend this blog!

Alvin Nykiel 15.01.2020, 23:34

This is the right webpage for anybody who would like to find out about this topic. You know so much its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject that has been discussed for decades. Great stuff, just great.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:20

Hello there! This article could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I'll forward this article to him. Pretty sure he's going to have a good read. I appreciate you for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:36

You have made some really good points there. I looked on the internet for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this website.

achat base de données b2b 05.03.2020, 11:20

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you finding the time and energy to put this short article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

Alysa Davidsmeyer 06.03.2020, 10:53

An intriguing discussion is definitely worth comment. I do believe that you should publish more about this subject matter, it may not be a taboo matter but generally people don't discuss such subjects. To the next! Kind regards!

Theron Raif 09.03.2020, 12:31

Right here is the perfect web site for everyone who wants to understand this topic. You understand so much its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that's been discussed for many years. Excellent stuff, just excellent.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS