Студсоюзы откладывают акции протеста против инициативы Дворковича

Помощник президента России Аркадий Дворкович встретился сегодня с руководителем Российского студенческого союза Артемом Хромовым и председателем Российского профсоюза студентов Алексеем Казаком. 

Поводом к встрече послужило высказывание чиновника в онлайн-интервью «Газете.ру» об отмене стипендий. Оба профсоюзных лидера выступили с резкой критикой инициативы.

В ходе встречи Аркадий Дворкович пояснил, что его заявление было некорректно отображено в СМИ: «Отмена стипендий не стоит на повестке дня, это была моя личная позиция». Он также полагает, что отменять выплаты сейчас преждевременно, пока не придуманы способы их замены на более прогрессивные формы финансовой поддержки, которые будут в большей степени стимулировать учащихся к самостоятельной работе.

В связи с этим Артемом Хромовым и Алексеем Казаком было принято решение пока не проводить запланированные на следующую неделю массовые акции протеста против инициативы помощника президента.

22:27, 21.01.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Студсоюзы откладывают акции протеста против инициативы Дворковича

poker slot online 14.03.2020, 18:56

I really like looking through a post that will make men and women think. Also, thank you for allowing for me to comment!

idn poker 14.03.2020, 20:01

I quite like looking through a post that can make people think. Also, thank you for allowing for me to comment!

aplikasi idnplay 14.03.2020, 20:25

Hi, I think your site may be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, fantastic website!

Link Download IDN Play 14.03.2020, 21:46

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It will always be exciting to read content from other writers and practice something from their web sites.

Netflix 14.03.2020, 22:56

This is a good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise information… Appreciate your sharing this one. A must read post!

molabet88.com 14.03.2020, 23:12

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anybody else having similar RSS issues? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

Bursa Hp Samsung 15.03.2020, 00:03

There's certainly a great deal to know about this issue. I like all of the points you have made.

mobil-pedia.com 15.03.2020, 00:14

Howdy! This article couldn’t be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will forward this information to him. Fairly certain he's going to have a very good read. I appreciate you for sharing!

daftar rajawaliqq 15.03.2020, 03:51

Howdy! I simply would like to give you a big thumbs up for the excellent information you have here on this post. I will be returning to your site for more soon.

idnpoker 15.03.2020, 10:09

After I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I recieve four emails with the same comment. Is there a means you are able to remove me from that service? Thanks a lot!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS