Судебные приставы Приморья взыскали более 63 миллионов рублей с должников

Судебные приставы Приморья взыскали в прошлом году более 63 миллионов рублей с должников, которые получили уведомления об ограничении права выезда за границу. Это в полтора раза превышает показатель 2009 года.

Как сообщил заместитель главного судебного пристава Приморского края Игорь Коус, в отношении приморских должников в прошлом году было вынесено более 3,5 тысячи постановлений об ограничении права выезда заграницу. Общая сумма их задолженностей составила около 1,771 миллиарда рублей. Все эти деньги, это долги по алиментам, кредитам, налогам и коммунальным услугам.

Даже после того, как неплательщики узнавали о своих долгах, они не спешили расплачиваться с приставами. И только когда должников перестали пускать за рубеж, ситуация с невыплатой тех же алиментов начала изменяться в лучшую сторону.

Применение данной меры позволило взыскать в 2010 году более 63 миллионов рублей. 

14:36, 01.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Судебные приставы Приморья взыскали более 63 миллионов рублей с должников

my response 31.12.2019, 00:30

I just want to say I am beginner to blogs and seriously savored your page. Likely I’m likely to bookmark your blog . You amazingly come with superb article content. Thank you for revealing your web page.

Allison Arenas 15.01.2020, 21:37

Good blog you have got here... It’s hard to find quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

click to find out more 18.01.2020, 01:37

I simply want to tell you that I'm all new to blogging and site-building and definitely enjoyed your website. Very likely I’m want to bookmark your website . You certainly come with very good articles. Thanks a bunch for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:44

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Appreciate it!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:49

Everything is very open with a clear description of the challenges. It was really informative. Your website is very helpful. Thank you for sharing.

achat fichier email 05.03.2020, 14:11

It’s difficult to find educated people about this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Rory Dines 06.03.2020, 12:07

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am encountering issues with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anyone else getting identical RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks.

Dorene Bruington 08.03.2020, 22:06

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting identical RSS problems? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanks!

like this 10.03.2020, 05:00

I just want to mention I'm new to blogging and site-building and definitely loved this web-site. Probably I’m want to bookmark your site . You certainly come with good articles. Thanks for sharing your web page.

onpassive usa 13.03.2020, 10:39

I really like it whenever people get together and share views. Great website, stick with it!

bare 15.03.2020, 10:14

Great site you've got here... It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS