Жилой комплекс «Серая лошадь» во Владивостоке разваливается на глазах

Два самых значимых строения сталинской эпохи во Владивостоке разрушаются прямо на глазах. Обваливающийся фасад, текущая крыша, подвалы полные сточных вод. 
Фасад и кровлю дома номер 19 по улице Алеутской, в народе Серая лошадь, город ремонтировал меньше года назад — крыша течет, штукатурка сыплется снова.

В подвал дома попасть невозможно, он затоплен и глубина теплой воды достигает полутора метров. Что бы организовать какие-то работы приходится несколько часов откачивать жидкость помпой. Влажный воздух поднимается в подъезд и разрушает стены.

Дому больше семидесяти лет, системы водоснабжения и канализации давно уже требуют замены. Но трубы зашиты в стены, схем нет. Конструктивные особенности прошлых лет сильно осложняют ремонт.

Семнадцатому дому повезло меньше, его фасад в запущении и подвал забит фекалиями, пишет "Prim.tv".

Провести капитальный ремонт домов за счет собственных средств невозможно, денег хватает только на текущий. Остается рассчитывать на поддержку государства либо администрации города.

А пока дома стоят и радуют лишь только фотографов своей разрушающейся стариной, служащей стильным фоном для модных фотографий.

11:46, 02.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Видео → Жилой комплекс «Серая лошадь» во Владивостоке разваливается на глазах

ELEKTRONIK RECYCLING 06.03.2020, 04:01

Pretty! This was an extremely wonderful post. Thank you for providing these details.

Deandre Amento 06.03.2020, 17:28

Howdy! I could have sworn I’ve visited your blog before but after going through a few of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly happy I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

fichier qualifié 06.03.2020, 22:56

Spot on with this write-up, I absolutely think this website needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the info.

ico investors 08.03.2020, 05:53

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It's always useful to read content from other authors and practice something from other websites.

Ivory Levee 09.03.2020, 16:51

Right here is the perfect blog for anybody who wishes to find out about this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been discussed for many years. Great stuff, just excellent.

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 21:41

There's certainly a great deal to learn about this subject. I love all of the points you've made.

floor insulation 10.03.2020, 00:19

Good day! I could have sworn I’ve been to your blog before but after browsing through many of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently.

concerts 10.03.2020, 04:23

After I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I recieve four emails with the same comment. Is there a way you can remove me from that service? Appreciate it.

rental 12.03.2020, 01:58

Having read this I believed it was very enlightening. I appreciate you taking the time and energy to put this short article together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

gate repair toronto 12.03.2020, 08:40

Having read this I believed it was very informative. I appreciate you finding the time and energy to put this informative article together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

Notar Londra 12.03.2020, 13:01

It’s difficult to find experienced people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Notary Public Hayes 12.03.2020, 17:36

Good web site you have got here... It’s hard to find quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Sang Munuz 13.03.2020, 19:14

Great blog you have got here... It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

powerball 13.03.2020, 20:32

I'm extremely pleased to discover this great site. I need to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it and i also have you bookmarked to check out new things in your website.

belkin ac750 firmware update 14.03.2020, 01:01

There's certainly a lot to find out about this topic. I like all of the points you made.

Netflix 14.03.2020, 22:16

Pretty! This has been an extremely wonderful post. Many thanks for providing this information.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS