Житель Приморья пострадал от рук своей ревнивой супруги

Вчера 40-летний житель города Партизанск пострадал от рук своей ревнивой супруги. Около девяти часов вечера пара проводила время за распитием спиртных напитков. Внезапно между ними вспыхнула ссора, инициатором которой стала 20-летняя жена потерпевшего.

В результате скандала девушка ударила своего благоверного ножом в грудь. Мужчина в состоянии алкогольного опьянения был госпитализирован в хирургическое отделение местной больницы с проникающим ранением грудной клетки. На место преступления выехали сотрудники уголовного розыска. Они задержали подозреваемую, которая сразу призналась в содеянном. 

Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе УВД ПК, в ближайшее время ревнивую даму ожидает суд. Ей предстоит ответить за причинение тяжкого вреда здоровью. В преддверии Международного женского дня и продолжительных выходных УВД по Приморскому краю убедительно просит приморцев воздержаться от чрезмерного употребления алкоголя. Не стоит портить праздник своим любимым женщинам бытовыми конфликтами и скандалами.

11:35, 04.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Житель Приморья пострадал от рук своей ревнивой супруги

underwear 06.03.2020, 00:11

Hi! I could have sworn I’ve visited this blog before but after browsing through a few of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back often.

ELEKTRONIK RECYCLING 06.03.2020, 03:05

I want to to thank you for this wonderful read!! I certainly loved every bit of it. I have you bookmarked to look at new things you post…

fichier qualifié 07.03.2020, 01:55

I really like it when folks come together and share ideas. Great website, keep it up.

ico hyip 08.03.2020, 05:47

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that produce the biggest changes. Many thanks for sharing!

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 21:13

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anyone else having similar RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanks!

xtratherm insulation 09.03.2020, 23:54

Excellent article. I absolutely appreciate this site. Keep writing!

music podcast 10.03.2020, 04:24

Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing these details.

deck repair toronto 12.03.2020, 07:13

Aw, this was an extremely nice post. Taking a few minutes and actual effort to make a great article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get anything done.

Notariat Londra 12.03.2020, 09:20

It’s hard to come by knowledgeable people about this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Notary Public Hayes 12.03.2020, 18:38

Aw, this was a really nice post. Finding the time and actual effort to generate a great article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get nearly anything done.

Proton Malaysia 13.03.2020, 13:03

I like it when people come together and share views. Great site, keep it up.

Elliott Bickleman 13.03.2020, 18:43

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you spending some time and effort to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

powerball game 13.03.2020, 22:08

Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this page.

guest post travel blog 14.03.2020, 06:59

Hello there! This article couldn’t be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he's going to have a great read. Thank you for sharing!

cool website designs 14.03.2020, 11:17

A fascinating discussion is worth comment. I think that you ought to publish more on this issue, it might not be a taboo matter but generally people don't speak about these topics. To the next! All the best!

Netflix 14.03.2020, 19:55

This is a topic that's close to my heart... Thank you! Where are your contact details though?

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS