В субботу в Приморье вернется весна

В субботу ожидается комфортная для отдыха погода. В край вернется весна. Потепление будет вызвано очередным ослаблением сибирского антициклона. Отдельные ядра сместятся на юг, в Желтое и Японское моря, уступая место серии неглубоких циклонов, перемещающихся на юг Дальнего Востока.

Днем в субботу Приморье окажется в теплой воздушной массе. Осадки маловероятны. Ветер сменится с северного направления на южное. Днем воздух прогреется до +3...+8°С, на северо-востоке немного прохладнее.

Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе Примгидромета, во Владивостоке южный ветер с моря начнет выносить облачность. Температура воздуха в ночные часы составит –3...?5°С, днем 0...+2°С.

В воскресенье через Приморье будет смещаться серия неглубоких циклонов. В крае произойдет увеличение облачности до значительной, местами пройдут небольшие осадки (снег, мокрый снег, днем в отдельных районах с дождем). Фон ночных температур воздуха будет колебаться от +2°С на юге до ?17°С на севере-востоке, дневных от ?1°С на севере до +6°С.

Во Владивостоке в воскресенье ожидается облачная погода, временами туман. Днем возможны небольшие осадки в виде дождя со снегом. Ветер юго-восточный умеренный. Температура воздуха ночью –1...?3°С, днем +1...+3°С.

13:09, 10.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В субботу в Приморье вернется весна

see this here 31.12.2019, 05:43

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and actually savored your blog site. Most likely I’m want to bookmark your website . You actually have really good writings. Thanks for sharing with us your website page.

Lindsey Helmus 14.01.2020, 04:46

That is a good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read article!

her latest blog 18.01.2020, 02:16

I just want to say I am just very new to blogs and actually loved you're website. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You actually come with outstanding articles. Appreciate it for sharing your website.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:15

Hello there! This article couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to forward this article to him. Pretty sure he's going to have a great read. Many thanks for sharing!

achat base de données b2c 05.03.2020, 16:16

Hi, There's no doubt that your site might be having internet browser compatibility issues. When I take a look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, wonderful blog!

Gertha Chiarello 06.03.2020, 18:33

The next time I read a blog, I hope that it does not fail me as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read through, but I really thought you would have something useful to say. All I hear is a bunch of complaining about something that you can fix if you weren't too busy searching for attention.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:57

Hi, There's no doubt that your website might be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Besides that, great website!

Seema Nestler 09.03.2020, 00:13

Hello there! This article could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this information to him. Fairly certain he'll have a great read. Many thanks for sharing!

hop over to these guys 10.03.2020, 07:39

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and absolutely liked this web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You actually come with exceptional posts. Thanks a lot for sharing with us your blog.

bare 15.03.2020, 10:02

It’s difficult to find knowledgeable people in this particular topic, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS