Жительница Хабаровского края убила своего сожителя

В Хабаровском крае 29-летняя женщина подозревается в убийстве. В вечернее время 7 марта возле подъезда жилого дома, расположенного в Железнодорожном округе Хабаровска, между сожителями произошла ссора, в ходе которой женщина нанесла 32-летнему мужчине удар в шею осколком горлышка стеклянной бутылки.

Как сообщили VestiRegion.ru в Следственном комитете РФ по Хабаровскому краю, от полученного ранения потерпевший скончался на месте. Установлено, что сожители совместно воспитывали троих малолетних детей. 7 марта мужчина пришел с работы и обнаружил, что дети голодные, а сожительницы нет дома. Женщина находилась в гостях и распивала спиртные напитки. Мужчина по телефону позвал ее домой, а сам вышел на улицу встречать.

По ходатайству следователя судом в отношении подозреваемой избрана мера пресечения в виде заключения под стражу. Проводятся следственные действия, направленные на установление всех обстоятельств совершенного преступления. Расследование уголовного дела продолжается.

15:38, 10.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Жительница Хабаровского края убила своего сожителя

navigate to these guys 30.12.2019, 22:31

I just want to tell you that I am just newbie to blogs and seriously savored your page. Most likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with really good stories. Thanks a bunch for revealing your website.

Jerrell Parreno 14.01.2020, 03:18

I truly love your website... Pleasant colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m looking to create my very own blog and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:55

I enjoy looking through an article that will make people think. Also, thanks for permitting me to comment.

learn this here now 18.01.2020, 03:17

I just want to say I'm new to blogging and really loved your website. Very likely I’m going to bookmark your site . You amazingly come with tremendous stories. Thanks for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:27

I'm excited to discover this great site. I wanted to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you book-marked to check out new things on your blog.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:51

I love reading an article that will make people think. Also, thanks for allowing for me to comment.

fichier qualifié 05.03.2020, 15:40

I couldn’t resist commenting. Well written.

Pam Khanponaphan 06.03.2020, 10:18

This web site truly has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

achat fichier email 07.03.2020, 03:40

It’s nearly impossible to find experienced people for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Tari Calfee 08.03.2020, 10:50

A motivating discussion is worth comment. I think that you need to write more on this subject matter, it may not be a taboo matter but generally people don't talk about such topics. To the next! Best wishes!

my link 11.03.2020, 03:40

I just want to tell you that I am just very new to blogs and honestly enjoyed your web blog. Very likely I’m going to bookmark your blog . You surely have fantastic stories. With thanks for sharing with us your web page.

bare 15.03.2020, 08:24

Excellent blog you have here... It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS