В Приморье вынесен приговор лже-террористу

Уссурийским городским судом вынесен приговор несовершеннолетнему учащемуся одного из училищ г. Уссурийска, который осужден по ст. 207 УК РФ – заведомо ложное сообщение об акте терроризма.

В судебном заседании установлено, что подросток, находясь в общежитии училища, в котором он обучался, позвонил с сотового телефона своего знакомого на телефон, установленный в помещении дежурного по режиму в общежитии, и сделал заведомо ложное сообщение дежурному по режиму о том, что в здании общежития заложена бомба. После чего были приняты меры и привлечены силы правоохранительных органов и службы, которые призваны оказывать помощь в экстренных ситуациях.

За содеянное несовершеннолетний приговорен к наказанию в виде 60 часов обязательных работ.

16:50, 18.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Приморье вынесен приговор лже-террористу

article 31.12.2019, 04:27

I simply want to say I am newbie to blogs and absolutely savored this blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You certainly come with remarkable articles. Thanks a bunch for sharing your website page.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:04

You should be a part of a contest for one of the finest blogs on the net. I will recommend this blog!

Clicking Here 17.01.2020, 23:58

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and site-building and honestly savored you're web blog. Likely I’m going to bookmark your site . You absolutely have fantastic articles. Appreciate it for revealing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:46

I would like to thank you for the efforts you've put in penning this website. I am hoping to view the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now 😉

achat base de données b2c 05.03.2020, 10:14

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am going through issues with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anybody getting the same RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

Armandina Dacamara 06.03.2020, 18:38

Greetings! Very useful advice within this article! It's the little changes that produce the largest changes. Many thanks for sharing!

achat base de données b2c 06.03.2020, 22:29

Excellent article! We are linking to this great article on our site. Keep up the great writing.

Les Wrenn 09.03.2020, 07:37

Very good information. Lucky me I discovered your blog by accident (stumbleupon). I have bookmarked it for later.

visit site 10.03.2020, 04:24

I just want to tell you that I am just newbie to weblog and really liked your web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You really come with outstanding posts. Thanks a lot for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS