В Приморский край прибывает представительная делегация из Республики Сингапур

Возглавляет делегацию специальный советник по экономическому развитию секретариата премьер-министра Республики Сингапур Филипп Йео.

Как сообщили в департаменте международного сотрудничества и туризма края, делегация побывает на о. Русский, где ознакомится с ходом строительства ряда объектов саммита. В их числе — Дальневосточный федеральный университет, мини-ТЭЦ «Северная», мост через пролив Босфор Восточный на Русский.

На второй день поездки делегация посетит Находку. В программе – посещение ООО «РН-Находканефтепродукт» (осмотр железнодорожной эстакады слива светлых нефтепродуктов, резервуарного парка, нефтепирса, обзорная экскурсия по предприятию).

Визит продлится с 20 по 23 марта.

15:12, 18.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Политика → В Приморский край прибывает представительная делегация из Республики Сингапур

Clicking Here 31.12.2019, 02:04

I simply want to say I am just new to weblog and honestly savored this web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You absolutely have terrific posts. Many thanks for sharing with us your web page.

Debra Rangasammy 13.01.2020, 08:28

Right here is the right blog for anybody who would like to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic which has been written about for a long time. Wonderful stuff, just wonderful.

Dina Sutic 14.01.2020, 04:10

Hey there! I just want to give you a huge thumbs up for your great info you've got here on this post. I will be returning to your blog for more soon.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:35

You are so interesting! I don't suppose I've read through something like that before. So great to discover somebody with a few unique thoughts on this issue. Seriously... thanks for starting this up. This website is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality.

straight from the source 18.01.2020, 00:27

I simply want to tell you that I am just all new to weblog and certainly liked your blog. Likely I’m want to bookmark your site . You amazingly come with fantastic well written articles. Many thanks for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:10

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It is the little changes that produce the biggest changes. Many thanks for sharing!

achat fichier email 05.03.2020, 07:38

bookmarked!!, I love your blog.

Kelvin Amano 06.03.2020, 14:08

I seriously love your site... Pleasant colors & theme. Did you build this website yourself? Please reply back as I’m trying to create my own website and would like to know where you got this from or what the theme is named. Many thanks.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:29

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is really good.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS