Члены экипажа рефрижератора «Хризолитовый» вернулись из Японии в Приморье

Члены экипажа рефрижератора «Хризолитовый» вернулись в Приморье. Люди прибыли в Хабаровск еще в субботу, 19 марта, и сейчас вернулись к своим семьям.

Напомним, что 11 марта судно стояло в порту Офунато. Цунами сначала выбросило «Хризолитовый» на берег, а затем вода утащила рефрижератор обратно в море в акваторию порта. Экипаж рефрижератора состоял из 15 человек. 

В субботу, 19 марта, члены экипажа рефрижератора вместе с другими гражданами России прибыли в Хабаровск на самолете ИЛ-62 Дальневосточного регионального центра МЧС.

«Сейчас все моряки в Приморье, со своими семьями», — сообщил представитель компании-судовладельца «АВЛ Владивосток». От более подробных комментариев он отказался, пояснив, что компания решила не обнародовать информацию.

12:40, 21.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Члены экипажа рефрижератора «Хризолитовый» вернулись из Японии в Приморье

internet 30.12.2019, 21:43

I simply want to mention I am just all new to weblog and really enjoyed your website. Likely I’m want to bookmark your website . You definitely have fantastic well written articles. Thanks a lot for sharing your website page.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:05

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks.

Jeremiah Steinger 15.01.2020, 22:08

Great site you have got here... It’s difficult to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

why not try here 17.01.2020, 23:49

I simply want to say I'm beginner to blogging and honestly savored this web site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You surely come with perfect writings. Thanks a lot for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:33

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Many thanks!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:00

It’s hard to come by knowledgeable people for this topic, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:12

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is really good.

Madelaine Yarber 06.03.2020, 16:37

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day. It's always exciting to read content from other writers and use a little something from other websites.

fichier qualifié 07.03.2020, 02:34

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t understand why I can't join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks.

find this 10.03.2020, 07:20

I simply want to say I'm new to blogging and definitely enjoyed this web page. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You really have wonderful articles. With thanks for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS