Умерла кинозвезда Элизабет Тейлор

Знаменитая киноактриса Элизабет Тейлор умерла в возрасте 79 лет, сообщает американский телеканал АВС. Причиной смерти называется сердечный приступ.

Последние несколько лет актриса страдала из-за острой сердечной недостаточности. В середине февраля ее состояние заметно ухудшилось, и она была направлена в больницу. Врачи пытались спасти актрису, но их усилия оказались тщетными, пишет "РБК".

Справка:

Э.Тейлор родилась в 1932 году в Великобритании. Еще в детском возрасте она начала сниматься в кино. Первой взрослой успешной ролью для нее стали съемки в картине 1950 года «Отец невесты». Далее последовали такие фильмы как «Кошка на раскаленной крыше», а также «Клеопатра», во время съемок которой она познакомилась со своим будущим мужем Ричардом Бартоном.

Уже в 1960-е годы Э.Тейлор получила две премии «Оскар» — за роли в фильмах «Баттерфилд, 8» и "Кто боится Вирджинии Вулф? ".

Среди других ее киноработ — роли в картинах «Комедианты», «Происки в стране чудес», «Север и юг».

В конце 1990-х Э.Тейлор пережила операцию по удалению опухоли головного мозга, после чего она продолжила сниматься в кино.

11:40, 24.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Зарубежье → Умерла кинозвезда Элизабет Тейлор

here 31.12.2019, 01:28

I just want to tell you that I am just new to blogging and site-building and honestly enjoyed you're page. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You really have awesome articles. Bless you for revealing your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:55

I really like it when individuals come together and share thoughts. Great website, continue the good work!

Gayle Nordby 16.01.2020, 03:40

Great article! We are linking to this particularly great content on our site. Keep up the great writing.

check it out 18.01.2020, 01:26

I just want to tell you that I am beginner to weblog and seriously liked your page. Very likely I’m going to bookmark your blog . You actually come with perfect writings. Many thanks for sharing with us your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:36

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am going through issues with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anybody else getting identical RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:14

Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read through articles from other writers and use something from other websites.

fichier qualifié 05.03.2020, 15:40

Great info. Lucky me I ran across your site by chance (stumbleupon). I have saved it for later.

Nathanael Guerra 06.03.2020, 10:52

This is a topic that's near to my heart... Many thanks! Where are your contact details though?

fichier qualifié 07.03.2020, 05:55

This is the right website for everyone who wants to understand this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a topic that has been written about for years. Excellent stuff, just excellent.

Jesse Fitterer 08.03.2020, 19:15

Good write-up. I definitely appreciate this website. Keep writing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS