Во Владивостоке пройдут Всероссийские соревнования юных инспекторов дорожного движения

В связи с наступлением весеннего периода на улицах и дорогах г. Владивосток увеличивается число детей-пешеходов, детей-водителей велосипедов, мопедов и мини-мокиков, что неизменно приводит к росту числа дорожно-транспортных происшествий с их участием.

В целях профилактики детского дорожно-транспортного травматизма и повышения уровня знаний подростками правил дорожного в Приморье проводится городской этап Всероссийских соревнований юных инспекторов дорожного движения «Безопасное колесо — 2011». Соревнования будут проходить 25 марта 2011 года движения в 1100 на базе спорткомплекса УГИБДД УВД по Приморскому краю (проспект 100 лет Владивостоку 144 – остановка «Фабрика Заря», слева перед КП административного городка УГИБДД УВД по ПК). 

Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе ГИБДД Владивостока, основные цели и задачи данных соревнований: воспитание законопослушных участников дорожного движения, закрепление у детей знаний Правил дорожного движения и привитие навыков безопасного поведения на улицах и дорогах.

В соревнованиях принимают участие 10 команд (по 2 от каждого района г. Владивостока), возраст ребят от 10 до 12 лет.

Соревнования будут проводится в форме игры по станциям. Ребята будут соревноваться как в теоретических знаниях ПДД и правилах оказания первой медицинской помощи, так и в практическом этапе вождения велосипеда. Школьники также могут проявить свои способности и в творческих конкурсах – агитационное выступление по пропаганде безопасности дорожного движения, литературный конкурс – написание стихотворения (лозунга) на тему «Соблюдаем ПДД» из предложенных им слов.

Во вступительной части и по окончанию мероприятия, для участников соревнований, жюри и зрителей будет выступать танцевальный коллектив «Стрекоза» МОУ СОШ №70 Советского района.

На средства, выделенные на организацию и проведение данного мероприятия Администрацией г. Владивостока, команды соревнований «Безопасное колесо- 2011» будут награждены памятными призами. Помимо этого каждая команда получит грамоты, а команда – победитель переходящий кубок.

10:25, 24.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке пройдут Всероссийские соревнования юных инспекторов дорожного движения

btc investors 08.03.2020, 03:25

You've made some decent points there. I checked on the internet for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

Teodoro Honsinger 08.03.2020, 19:45

When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service? Thank you.

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 20:08

I was able to find good information from your content.

xtratherm insulation 09.03.2020, 22:42

Hello, I do think your website might be having internet browser compatibility issues. Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Apart from that, fantastic website!

podcasting 10.03.2020, 03:38

It’s nearly impossible to find well-informed people in this particular topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

More Bonuses 10.03.2020, 05:42

I simply want to mention I'm new to blogging and site-building and truly enjoyed your web-site. Very likely I’m want to bookmark your website . You absolutely come with excellent posts. Thank you for sharing your website page.

cruise 12.03.2020, 05:10

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this page.

toronto fences 12.03.2020, 07:14

Having read this I believed it was really enlightening. I appreciate you taking the time and energy to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it.

Procura in Londra 12.03.2020, 12:42

Very good post. I certainly love this site. Stick with it!

Notary West Drayton 12.03.2020, 17:24

I really love your site... Very nice colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own website and would love to learn where you got this from or just what the theme is called. Many thanks.

MINI Malaysia 13.03.2020, 15:05

Hello there! This blog post could not be written any better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I will send this information to him. Pretty sure he'll have a very good read. I appreciate you for sharing!

Eli Gatley 13.03.2020, 16:39

When I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get four emails with the exact same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Cheers.

korea powerball 13.03.2020, 19:46

I wanted to thank you for this fantastic read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have got you saved as a favorite to check out new stuff you post…

chicken enchilada recipe 14.03.2020, 05:12

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one. A must read post!

Netflix 14.03.2020, 22:17

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the site is very good.

bare 15.03.2020, 12:38

Greetings, I do think your web site could be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Apart from that, excellent website!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS