Приморскстат просит малый и средний бизнес поторопиться с предоставлением данных

По сообщению Приморскстата, Федеральная служба статистики по Приморскому краю (Приморскстат) проводит сплошное федеральное статистическое наблюдение за деятельностью субъектов малого и среднего предпринимательства по итогам за 2010 год (Распоряжение правительства РФ от 14.02.2009 №201-р).

Для этого в январе-феврале 2011 года в адрес всех субъектов малого и среднего предпринимательства был выслан пакет документов (бланки и указания по их заполнению). Приморскстат обращается с убедительной просьбой — заполнить полученные бланки сплошного обследования и направить их в Приморскстат.

Тем, кто не получил именной бланк по почте, необходимо обратиться по тел.: 43-25-03, 43-36-03, либо на сайт Приморскстата или по адресу: г. Владивосток, ул. Фонтанная, д. 57, каб. 26.

У представителей предпринимательства есть также возможность заполнить бланки в электронном виде непосредственно на сайте Приморскстата.

Срок предоставления отчетов – не позднее 1 апреля 2011 года. Приморскстат напоминает, что участие в сплошном статистическом наблюдении обязательно. Нарушение порядка предоставления статистической информации влечет наложение административного штрафа в размере от трех тысяч до пяти тысяч рублей (согласно ст. 13.19 Кодекса РФ об административных правонарушениях).

17:00, 25.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Приморскстат просит малый и средний бизнес поторопиться с предоставлением данных

Homepage 31.12.2019, 03:07

I just want to say I am just beginner to weblog and honestly enjoyed you're web-site. Most likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely come with awesome article content. Thanks a bunch for sharing your blog site.

Brice Buckridge 13.01.2020, 07:49

You're so awesome! I don't think I have read something like that before. So wonderful to find another person with a few original thoughts on this topic. Seriously... thanks for starting this up. This website is one thing that is required on the internet, someone with a little originality.

Dylan Lawernce 14.01.2020, 03:50

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It is the little changes that make the most significant changes. Many thanks for sharing!

hop over to this web-site 18.01.2020, 00:27

I simply want to say I am just beginner to blogs and truly liked your web-site. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You actually have good stories. Appreciate it for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:11

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the site is also really good.

fichier qualifié 05.03.2020, 12:27

Great blog you have here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

Erick Naborg 06.03.2020, 16:15

I blog frequently and I truly appreciate your content. The article has truly peaked my interest. I'm going to bookmark your blog and keep checking for new information about once a week. I opted in for your Feed as well.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:39

The very next time I read a blog, I hope that it does not fail me as much as this particular one. After all, Yes, it was my choice to read, but I really thought you would have something helpful to say. All I hear is a bunch of moaning about something you could fix if you weren't too busy seeking attention.

Eun Huegel 09.03.2020, 06:53

Howdy! This post couldn’t be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. I appreciate you for sharing!

blog here 10.03.2020, 10:37

I simply want to say I'm newbie to weblog and actually savored this blog site. More than likely I’m want to bookmark your website . You certainly have superb well written articles. With thanks for sharing your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS