Во Владивостоке из-за ошибки автомеханика машина упала с косогора

Из-за технической поломки и ошибки автомеханика престижный седан упал с косогора и опрокинулся на крышу. Это шокирующее зрелище произошло на глазах у десятков очевидцев. 

Поначалу владелец элегантной иномарки Toyota Crown Majesta оставил её на импровизированной стоянке между 18-м и 26-м домами по улице Котельникова. Мужчина отправился по делам, а когда вернулся, не смог завести машину. Изрядно помучившись, вызвал знакомого автомеханика.

Тот приехал и тоже тщетно пытался сладить со своенравной легковушкой. Решили, что нужно запустить двигатель напрямую. Открыли капот и завели. Однако механик, похоже, что-то упустил из виду. Потому что сразу после всех этих манипуляций Majesta тронулась с места и задним ходом покатилась к самому краю стоянки. Затем упала вниз с десятиметровой высоты к основанию косогора и колёсами вверх приземлилась на бетонную плиту во дворе нижестоящего 22-го дома.

Благо, в это время там никого не было, поэтому никто не пострадал, "Ночной дозор".

А вот смотреть на страдания владельца угробленного седана было невыносимо. Со слезами на глазах мужчина рассматривал разбитую машину и подсчитывал убытки. Он сообщил, что купил «Маджесту» три года назад. За это время автомобиль очень хорошо зарекомендовал себя. И вот теперь нужно покупать другой.

Впрочем, придя в себя, гражданин объявил автомеханику, что покупка новой иномарки – полностью на его совести. Пусть, дескать, компенсирует причинённый ущерб. С чем тот, кстати, безоговорочно согласился.

13:50, 30.03.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке из-за ошибки автомеханика машина упала с косогора

carpet cleaning services fayetteville nc 26.02.2020, 21:13

Hey there! I simply would like to give you a big thumbs up for your excellent info you have here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.

Locksmith article 26.02.2020, 23:23

Hi there! I simply would like to give you a huge thumbs up for your great info you've got right here on this post. I'll be returning to your web site for more soon.

Boxing rankings 27.02.2020, 04:42

bookmarked!!, I really like your website.

Web Designing Course in Delhi 27.02.2020, 19:53

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the website is extremely good.

persecution 28.02.2020, 06:45

I need to to thank you for this very good read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you book marked to look at new things you post…

scammer 29.02.2020, 04:49

I was able to find good advice from your blog posts.

ads classifieds 29.02.2020, 06:32

After looking into a few of the blog articles on your web site, I really appreciate your way of blogging. I saved it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please visit my website as well and let me know what you think.

Binding Services London 29.02.2020, 07:44

When I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Cheers.

townhouses in dubai 29.02.2020, 13:52

You're so interesting! I do not believe I've truly read a single thing like that before. So nice to find another person with unique thoughts on this subject. Seriously... thank you for starting this up. This website is something that's needed on the web, someone with a little originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:38

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who was doing a little homework on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here on your site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:34

I'm extremely pleased to uncover this site. I wanted to thank you for your time for this particularly wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you book-marked to check out new things on your site.

Catharine Kindl 06.03.2020, 11:57

You have made some good points there. I checked on the net for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this site.

achat base de données b2c 07.03.2020, 06:05

Having read this I thought it was really informative. I appreciate you spending some time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile!

Raymonde Noerr 09.03.2020, 08:36

It’s hard to come by educated people for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

website here 10.03.2020, 12:51

I just want to tell you that I am beginner to blogs and honestly savored this blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your blog . You actually have incredible well written articles. Kudos for revealing your web-site.

bare 15.03.2020, 10:47

I used to be able to find good advice from your content.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS