Автомобилистку во Владивостоке чуть не задушили из-за скандала на парковке

Молодую автомобилистку во Владивостоке чуть не задушили из-за скандала на парковке. Девушка подала заявление в полицию на обидчика, который набросился на нее с кулаками. 

Как рассказали в пресс-службе городского УВД, конфликт произошел в минувшие выходные 30 июля. Девушка подъехала к своему дому на Бестужева, 44 и, приметив свободное место, попыталась припарковаться. Однако дорогу ей тут же перегородил другой автомобиль. Поняв, что мужчина не намерен уступать, девушка заметила еще одно место для парковки. Но чтобы туда встать, нужно было перепарковать стоящий рядом джип, который неудачно занял часть территории...

Некоторые автомобилисты во Владивостоке часто паркуются, игнорируя других владельцев машин. В основном этим грешат водители-новички, «прижимая» машины так, что многие даже потом не могут выехать с парковки. Одно время форумчане местного автомобильного сайта даже объявляли войну горе-парковщикам, наклеивая на их машины наклейки с надписью «Паркуюсь как блондинка».

...Девушка подошла к Land Cruizer Prado и постучала ногой, чтобы владелец машины откликнулся. В итоге к ней подошел тот самый мужчина, который до этого занял приглянувшееся ей место. Владелец двух авто категорически отказался убирать машину и, высказав в адрес женщины много нелицеприятных слов, ушел.

Девушке ничего не осталось, как оставить свой автомобиль во дворе соседнего дома. Когда она зашла в подъезд, то там снова столкнулась со своим оппонентом. Мужчина накинулся на нее и стал душить. Девушке удалось отбиться от обидчика. После этого она поехала в полицию и написала заявление. Сейчас правоохранительные органы проводят проверку по данному факту.

13:28, 02.08.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Автомобилистку во Владивостоке чуть не задушили из-за скандала на парковке

website link 31.12.2019, 06:38

I simply want to mention I'm new to blogging and certainly savored this page. Most likely I’m planning to bookmark your website . You amazingly come with great article content. Thanks a lot for revealing your webpage.

Dave Cozier 13.01.2020, 08:41

Hello there! I could have sworn I’ve visited this web site before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back regularly.

Hannelore Wrona 14.01.2020, 03:28

Hello there! This article couldn’t be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this post to him. Fairly certain he'll have a good read. Many thanks for sharing!

CrowdforApps 15.01.2020, 06:37

Your style is so unique in comparison to other people I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this site.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:47

Great post! We are linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

learn this here now 17.01.2020, 23:32

I just want to say I am newbie to blogs and definitely enjoyed this web site. Likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly come with really good well written articles. Thanks for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:28

I’m impressed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s both equally educative and amusing, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The issue is something which too few people are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my hunt for something concerning this.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:56

I'm extremely pleased to uncover this site. I want to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely really liked every part of it and i also have you saved as a favorite to see new information on your blog.

Eloy Skolnik 06.03.2020, 16:48

An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who had been doing a little research on this. And he actually ordered me dinner because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this issue here on your web site.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:09

Howdy! This blog post couldn’t be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will send this post to him. Fairly certain he's going to have a great read. Thank you for sharing!

Terry Youngberg 08.03.2020, 17:36

I truly love your blog... Pleasant colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own personal blog and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS