Во Владивостоке состоится вечер, посвящённый Памяти Н.Н.Муравьёва-Амурского

10 августа в 17.30 в Синем зале Музея им.В.К.Арсеньева состоится вечер, посвящённый Памяти генерал-губернатора Восточной Сибири, графа Николая Николаевича Муравьёва-Амурского. Его имя свято для каждого приморца.

Именно Муравьёву-Амурскому мы обязаны основанием Владивостока и нашим присутствием на берегах Тихого океана. Он сыграл видную роль в истории расширения российских владений будучи на посту генерал-губернатора Восточной Сибири с 1847 года по 1860. Ему принадлежит почин в возвращении Амура, отданного Китаю в 1689 году.Заключение Айгуньского договора с Китаем в 1858 и возвращение России Приамурья, освоение и заселение амурских земель — стало главным событием "муравьевского времени " в Сибири...

Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе музея, на вечере будут представлены видеоинтервью известного дальневосточного краеведа, автора книги «Три истории далёкой окраины» Б.Дьяченко и автора книги «Честь генерал-губернатора» есаула казачьего Уссурийского войска Михаила Кутузова.

В вечере примут участие известные краеведы, члены Общества изучения амурского края, приморские писатели и поэты.

Старинные казачьи песни прозвучат в исполнении ансамбля «Традиция».

Вход (бесплатный)с Алеутской.

15:16, 03.08.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке состоится вечер, посвящённый Памяти Н.Н.Муравьёва-Амурского

Angelo Gavett 06.03.2020, 15:43

You need to be a part of a contest for one of the highest quality sites on the web. I most certainly will highly recommend this site!

achat base de données b2b 07.03.2020, 02:42

It’s hard to come by well-informed people in this particular subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

hyip monitors 08.03.2020, 04:00

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t understand why I can't subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

Boyd Allebach 09.03.2020, 04:44

Very good blog post. I absolutely appreciate this website. Keep it up!

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 21:31

I love reading an article that can make people think. Also, thanks for allowing for me to comment.

pir insulation 10.03.2020, 00:09

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post plus the rest of the site is really good.

comedy club 10.03.2020, 03:14

You made some decent points there. I checked on the web to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

read this post here 10.03.2020, 05:23

I simply want to tell you that I am newbie to weblog and absolutely savored you're web blog. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You surely come with fantastic writings. Many thanks for sharing with us your web site.

hotel 12.03.2020, 05:28

I must thank you for the efforts you've put in writing this blog. I am hoping to see the same high-grade blog posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now 😉

toronto custom gates 12.03.2020, 08:01

I love reading through an article that can make men and women think. Also, many thanks for allowing me to comment.

Notar Roman Londra 12.03.2020, 12:53

Aw, this was an exceptionally nice post. Taking the time and actual effort to create a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and don't seem to get nearly anything done.

Notary Uxbridge 12.03.2020, 17:36

Good article! We will be linking to this particularly great article on our site. Keep up the good writing.

Subaru 13.03.2020, 13:16

Having read this I believed it was extremely enlightening. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

powerball site 13.03.2020, 22:14

Having read this I believed it was very enlightening. I appreciate you spending some time and effort to put this information together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it.

internet marketing 14.03.2020, 09:51

bookmarked!!, I like your blog!

bare 15.03.2020, 07:14

Having read this I thought it was very enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this short article together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS