Во Владивостоке пройдет вторая домашняя гонка команды «Восток»

Уже в четверг, 11 августа, на стадионе «Авангард» состоится вторая домашняя гонка команды «Восток». Соперниками владивостокских гонщиков станут спортсмены из команды «Салават» (Башкирия).

Напомним, что первая домашняя гонка в рамках чемпионата России по спидвею прошла 29 июня. Тогда по результатам заездов «Восток» одержал безоговорочную победу со счетом 66:24. Следующая домашняя гонка пройдет 14 октября. На трек «Авангарда» выйдут команды «Восток» и «Мега-Лада» (Тольятти), сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе администрации Владивостока.

Команда «Восток» по праву считается одной из визитных карточек столицы Приморья. По распоряжению главы Владивостока Игоря Пушкарёва, команде оказывается всемерная поддержка. В прошлом году на стадионе «Авангард» были построены новые ремонтные боксы, раздевалки и душевые для спортсменов. Реконструкция стадиона будет продолжаться и далее.

Спортсмены команды «Восток» приглашают своих болельщиков, жителей и гостей Владивостока на вторую домашнюю гонку чемпионата. Билеты можно приобрести в кассах стадиона «Авангард».

Начало соревнований в 19 часов.

17:27, 08.08.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке пройдет вторая домашняя гонка команды «Восток»

next 31.12.2019, 03:55

I just want to mention I am all new to blogging and site-building and seriously enjoyed this website. More than likely I’m planning to bookmark your website . You definitely come with amazing writings. Many thanks for sharing with us your website.

Elina Feddersen 13.01.2020, 08:47

Everyone loves it when folks get together and share opinions. Great website, keep it up.

Jacqulyn Rakestrow 14.01.2020, 05:32

After looking over a few of the articles on your blog, I seriously like your way of writing a blog. I added it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and tell me your opinion.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:12

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that will make the largest changes. Thanks a lot for sharing!

achat fichier email 05.03.2020, 13:51

I need to to thank you for this very good read!! I definitely enjoyed every bit of it. I have you bookmarked to check out new stuff you post…

Merlin Jahosky 06.03.2020, 14:52

I want to to thank you for this fantastic read!! I absolutely loved every bit of it. I have got you book-marked to look at new stuff you post…

achat base de données b2c 07.03.2020, 06:17

You're so cool! I do not suppose I've read a single thing like that before. So wonderful to discover someone with original thoughts on this subject. Really... thanks for starting this up. This site is something that is needed on the internet, someone with a bit of originality.

Estela Crossmon 08.03.2020, 18:34

Hi! I simply would like to offer you a huge thumbs up for the great information you have right here on this post. I'll be coming back to your site for more soon.

discover this info here 10.03.2020, 04:00

I simply want to tell you that I'm very new to blogging and absolutely savored your page. Most likely I’m going to bookmark your blog . You amazingly have fabulous articles and reviews. Bless you for revealing your website.

Google 12.03.2020, 17:17

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read through articles from other writers and practice a little something from their websites.

bare 15.03.2020, 10:01

An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who was doing a little homework on this. And he in fact bought me dinner because I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this subject here on your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS