На дорогах Находки появился фоторадар

На дорогах Находки появился мобильный автоматический комплекс для фото-видеофиксации нарушений Правил дорожного движения. Первые письма с фотографиями и штрафными квитанциями уже получили более 100 жителей и гостей города.

За семь месяцев 2011 года на территории Находкинского городского округа зарегистрировано 1006 дорожно-транспортных происшествий с материальным ущербом. Все они произошли в результате нарушений Правил дорожного движения.

Теперь бороться с аварийностью будут с помощью новых технологий. На вооружении у находкинской Госавтоинспекции появились фоторадарные передвижные комплексы «КРИС-П». На высокотехнологичном оборудовании установлено программное обеспечение для автоматического распознания государственного регистрационного знака и его проверке по различным городским и региональным базам, сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе администрации Находки.

Теперь водитель, нарушающий скоростной режим, правила проезда пешеходных переходов, и другие пункты Правил дорожного движения рискует попасть в поле зрения фиксатора.

С момента введения прибора в работу почтой направлено более 100 постановлений с фотографией и видом нарушения, датой и временем, разъяснением прав гражданина, и квитанцией на оплату штрафа на сумму от 300 до 1500 рублей. Аппараты устанавливаются каждый раз в новом месте. Чтобы не попасть под пристальное око «КРИС-П», инспекторы ГИБДД настоятельно советуют автомобилистам соблюдать Правила дорожного движения.

13:59, 09.08.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → На дорогах Находки появился фоторадар

other 31.12.2019, 04:46

I simply want to mention I am just beginner to blogging and site-building and certainly savored your blog site. Very likely I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with amazing article content. Thanks a lot for sharing your webpage.

Jaime Monholland 13.01.2020, 09:01

Aw, this was a very good post. Finding the time and actual effort to create a top notch article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get anything done.

Georgiana Mallach 14.01.2020, 04:30

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anyone else having similar RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

Cleo Kells 15.01.2020, 21:45

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you spending some time and energy to put this article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

her explanation 18.01.2020, 00:03

I just want to tell you that I am just new to blogging and site-building and seriously loved your page. Likely I’m going to bookmark your website . You absolutely have outstanding articles. Thanks a lot for revealing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:21

That is a very good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:27

I quite like reading a post that can make people think. Also, thanks for permitting me to comment.

achat fichier email 05.03.2020, 09:17

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Exactly where can I find the contact details for questions?

Otelia Schuch 06.03.2020, 12:21

Spot on with this write-up, I actually feel this website needs far more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information!

Saran Wichterman 08.03.2020, 14:59

After I originally commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive four emails with the exact same comment. There has to be a means you can remove me from that service? Many thanks.

this link 10.03.2020, 05:06

I just want to mention I am just newbie to blogging and seriously loved you're web site. Likely I’m going to bookmark your website . You definitely come with great article content. Thanks for sharing with us your blog site.

marketing 13.03.2020, 09:57

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am encountering problems with your RSS. I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting the same RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS