После саммита АТЭС все инвестиции будут направлены на развитие городов и районов Приморья

После окончания саммита АТЭС 2012 года основные инвестиции в Приморье будут направлены на развитие районов края. Об этом сказал губернатор края на торжественном собрании, посвященном 73-й годовщине образования Приморского края.

«Сегодня основные наши ресурсы и мощности стянуты к Владивостоку, но, я думаю, вслед за столицей Приморья в орбиту развития будет втянут весь край. Сразу же после 2012 года основные инвестиции будут направлены на развитие районов края», — отметил губернатор.

В числе приоритетов окажутся строительство новых дорог, современных школ и спортивных комплексов, ряд других социальных и инфраструктурных проектов, сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе администрации Приморского края.

«Мы сделаем все, чтобы приморцы, вне зависимости от «географии», жили в достойных условиях! », — подчеркнул губернатор.

11:37, 21.10.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → После саммита АТЭС все инвестиции будут направлены на развитие городов и районов Приморья

Get More Information 30.12.2019, 22:34

I just want to tell you that I am beginner to blogging and site-building and definitely loved you're website. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You really come with very good articles. Many thanks for revealing your web page.

Jack Winrich 14.01.2020, 04:03

Hi! I could have sworn I’ve been to this site before but after looking at many of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:30

I enjoy reading a post that will make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment.

Luz Wainscott 15.01.2020, 23:04

I seriously love your site... Excellent colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own blog and want to know where you got this from or just what the theme is called. Many thanks.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:05

Hi! I could have sworn I’ve visited this site before but after going through a few of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely pleased I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently!

fichier qualifié 05.03.2020, 09:19

There is definately a lot to know about this issue. I really like all the points you made.

Milan Schilk 08.03.2020, 20:29

You are so awesome! I do not suppose I've truly read a single thing like this before. So wonderful to discover someone with some original thoughts on this issue. Really... thank you for starting this up. This site is one thing that's needed on the web, someone with a bit of originality.

look at here now 10.03.2020, 21:17

I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and site-building and actually loved this page. Most likely I’m planning to bookmark your site . You surely have terrific stories. Bless you for revealing your website.

bare 15.03.2020, 12:01

Hello there! This post couldn’t be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward this article to him. Fairly certain he'll have a great read. Thank you for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS