В Приморье сохраняется теплая погода

В выходные дни в Приморье отмечалась теплая сухая погода. Юг Дальнего Востока находился под воздействием поля повышенного давления. Неглубокие циклоны смещались по территории Амурской области и Хабаровского края, вызывая в этих районах незначительное ухудшение погодных условий. 

Приморье находилось в теплой воздушной массе. Температурный фон в последние три дня был в нашем крае выше средних климатических значений для этого периода времени на 2-5 градусов. В прошлом году в последних числах октября наблюдалась аналогично теплая погода. Холодно было в конце месяца в 2007 и 2005 годах, когда среднесуточная температура оказалась на 2-4 градуса ниже нормы.

Снег, выпавший в начале прошлой недели, на большей части территории края растаял. И только на севере Приморья, в горах Сихотэ-Алиня, еще наблюдается снежный покров высотой 3-16 см.

Сегодня днем в Приморье сохранится теплая без осадков погода. Температура воздуха во второй половине дня повысится до +12...+17°С, в северных районах будет на 2-4 градуса холоднее. Во Владивостоке без осадков. Температура воздуха +12...+14°С, сообщает Примпогода.ру.

Завтра, 1 ноября, в Приморье существенных изменений в погоде не предвидится: осадки в крае маловероятны, в отдельных районах возможны очаги тумана. Температура воздуха ночью 0...+5°С, в горных районах ?4...?9°С, на южном побережье по-прежнему +5...+10°С. Днем воздух прогреется до +12...+17°С. Во Владивостоке завтра погода без осадков. Температура воздуха ночью составит +8...+10°С, днем +12...+14°С.

16:58, 31.10.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Приморье сохраняется теплая погода

No smoke 27.02.2020, 05:34

Excellent blog you have here... It’s difficult to find quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Web Designing Course in Delhi 27.02.2020, 19:33

Hello! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through some of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I found it and I’ll be book-marking it and checking back regularly.

Jesus in Saudi Arabia 28.02.2020, 07:10

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who has been doing a little homework on this. And he in fact ordered me dinner due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your site.

scammer 29.02.2020, 04:11

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers!

classifieds advertisement 29.02.2020, 06:09

This is a topic that's close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

comb binding London 29.02.2020, 07:50

There is certainly a lot to know about this issue. I really like all of the points you've made.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:11

Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It's always helpful to read articles from other authors and practice a little something from other websites.

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:07

This website definitely has all the info I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

fichier qualifié 07.03.2020, 01:25

You're so interesting! I do not think I've truly read anything like that before. So great to find another person with unique thoughts on this subject. Really... many thanks for starting this up. This web site is one thing that is needed on the web, someone with some originality.

Nicolette Cipolla 09.03.2020, 08:32

Hi there! This post could not be written much better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I will forward this post to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

look at this web-site 10.03.2020, 09:32

I simply want to mention I'm all new to blogging and honestly enjoyed your web page. Likely I’m planning to bookmark your website . You amazingly have very good writings. Thank you for sharing with us your web-site.

bare 15.03.2020, 13:05

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you finding the time and effort to put this content together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS