«Лазурит» оказывает помощь «Сандуге» в штормовом море

В Японском море российское спасательное судно «Лазурит» пришло на помощь теплоходу «Сандуга» под флагом Белиза

В Японском море российское спасательное судно «Лазурит» оказало вчера помощь теплоходу «Сандуга» под флагом Белиза. Этот транспорт, груженый автотехникой, следовал из южнокорейского порта Пусан во Владивосток. Накануне, в субботу, судно потеряло ход. 

Сначала «Сандугу» взял на буксир теплоход «Райофу» под флагом Монголии, но шторм оборвал буксирный трос. Тогда владелец «Сандуги» обратился за помощью в Дальневосточное бассейновое аварийно-спасательное управление /ДВ БАСУ/. Из Владивостока к аварийному судну вышел корабль «Лазурит» мощностью три тысячи лошадиных сил. 

В настоящее время этот морской спасатель ведет заводку буксирного троса на борт теплохода «Сандуга». Диспетчер ДВ БАСУ сообщил корр.ТАСС, что район происшествия находится в Японском море в 150 милях от Владивостока. Шторм затрудняет работы по оказанию помощи аварийному судну. Как только спасателям удастся взять «Сандугу» на буксир, караван возьмет курс на Владивосток.

08:18, 21.11.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → «Лазурит» оказывает помощь «Сандуге» в штормовом море

сергей 10.12.2011, 03:08

Я член экипажа б/с "Лазурит " моторист 1-го класса находясь на борту "лазурит " на спасении «сандуга» увидел страшные кадры своей жизни !!! на тот момент ситуация была очень серьезной (черезвычайно сложной) плохие условия погоды тоесть : волна ветер и низкая температура воздуха. И еще без грамотность ком состава привела нас экипажа б с «лазурит» к затруднениям работы по заводу буксирного троса .........

best site 31.12.2019, 02:38

I simply want to say I am just very new to blogs and honestly enjoyed your page. More than likely I’m going to bookmark your website . You surely come with superb writings. Thanks for revealing your website page.

Bernadine Sigrist 13.01.2020, 08:40

There is definately a lot to find out about this subject. I like all of the points you have made.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:23

You have made some decent points there. I checked on the net for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:31

Hello there! This post could not be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to forward this article to him. Pretty sure he will have a very good read. Thanks for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 15:01

I blog often and I genuinely appreciate your information. Your article has really peaked my interest. I am going to book mark your website and keep checking for new details about once a week. I opted in for your Feed as well.

achat fichier email 07.03.2020, 03:48

Hello, I think your web site could be having browser compatibility problems. When I take a look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Aside from that, excellent site.

Rueben Mey 09.03.2020, 09:41

I absolutely love your blog... Very nice colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own site and would like to learn where you got this from or what the theme is called. Cheers.

click reference 10.03.2020, 23:00

I just want to tell you that I am just newbie to blogging and seriously savored this web site. Very likely I’m going to bookmark your website . You certainly have outstanding articles and reviews. Regards for sharing with us your web-site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS