Штраф в размере 27 тыс.рублей для главы Ольгинского городского поселения

По инициативе прокурора глава Ольгинского городского поселения привлечен к административной ответственности.

В ходе проведенной прокуратурой Ольгинского района проверки установлен факт неисполнения главой Ольгинского городского поселения требований закона Приморского края «О порядке организации и ведения регистра муниципальных нормативно-правовых актов Приморского края» № 319-КЗ от 09.10.2011.

Так, в истекшем периоде 2011 года муниципальные нормативно-правовые акты (решения муниципального комитета Ольгинского городского поселения) не направлялись в П\правовой департамент администрации Приморского края, что нарушало права граждан на получение достоверной информации о нормативных правовых актах, принимаемых органами местного самоуправления.

В связи с указанными обстоятельствами, в отношении главы Ольгинского городского поселения прокурором вынесено три постановления о возбуждении производства по делам об административных правонарушениях, предусмотренных ст. 11.7 Закона Приморского края «Об административных правонарушениях в Приморском крае».

По результатам их рассмотрения, глава привлечен к административной ответственности и оштрафован на общую сумму 27 тыс. рублей, сообщает редакции VestiRegion.ru старший помощник прокурора Приморского края Елена Телегина. 

19:14, 05.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Штраф в размере 27 тыс.рублей для главы Ольгинского городского поселения

click resources 31.12.2019, 00:15

I just want to mention I'm beginner to blogging and site-building and certainly savored you're web-site. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You definitely come with amazing articles and reviews. Thank you for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:02

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks.

Ned Rebera 15.01.2020, 20:14

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thank you for providing this information.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:34

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you spending some time and energy to put this information together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:02

An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who was conducting a little research on this. And he in fact ordered me dinner simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this issue here on your website.

fichier qualifié 05.03.2020, 07:16

May I simply just say what a relief to uncover someone who truly knows what they're talking about over the internet. You actually know how to bring an issue to light and make it important. More people have to read this and understand this side of your story. I can't believe you are not more popular given that you most certainly possess the gift.

Alan Swanston 06.03.2020, 12:19

I enjoy reading through an article that can make men and women think. Also, thank you for permitting me to comment.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:20

I like it when folks come together and share thoughts. Great website, keep it up!

Shandra Molgard 09.03.2020, 19:57

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who had been conducting a little homework on this. And he actually bought me dinner simply because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this topic here on your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS