Яшину и Навальному грозит арест за неповиновение полиции

Задержанный накануне московской полицией участник акции протеста оппозиции Илья Яшин доставлен в Тверской суд столицы. В ближайшее время туда же будет отправлен Алексей Навальный, — сообщили в МВД.

Активистам грозит административный арест. Их обвиняют в неповиновении требованиям сотрудников правоохранительных органов. Ранее адвокаты задержанных заявили, что им не удалось встретиться с их подзащитными. 

В различных отделениях полиции в Москве остаются десятки людей, задержанных вчера после митинга протеста против фальсификации итогов выборов в Госдуму. Международная правозащитная организация Amnesty International потребовала немедленно освободить оппозиционеров.

18:51, 06.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Яшину и Навальному грозит арест за неповиновение полиции

over here 30.12.2019, 23:58

I simply want to mention I am just all new to blogging and honestly liked your web-site. Likely I’m going to bookmark your blog . You surely have great writings. Cheers for sharing with us your web page.

go to my blog 18.01.2020, 03:11

I simply want to tell you that I'm newbie to blogs and really loved your blog. Probably I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with beneficial stories. Appreciate it for sharing your web site.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:03

A motivating discussion is worth comment. There's no doubt that that you should write more about this subject, it may not be a taboo subject but generally folks don't speak about such issues. To the next! Best wishes.

fichier qualifié 05.03.2020, 09:06

I need to to thank you for this great read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I've got you book-marked to check out new things you post…

Jesenia Dezzutti 06.03.2020, 15:16

I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The problem is something that not enough men and women are speaking intelligently about. I'm very happy I came across this during my search for something regarding this.

Willie Senta 08.03.2020, 23:00

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody else getting similar RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx.

this 11.03.2020, 03:52

I simply want to mention I'm beginner to blogs and certainly loved this web blog. Very likely I’m planning to bookmark your site . You amazingly have impressive article content. Thanks a lot for sharing your web-site.

Google 12.03.2020, 15:01

Good article. I definitely appreciate this site. Keep it up!

Auto Responder 13.03.2020, 05:56

bookmarked!!, I really like your website.

bare 15.03.2020, 10:09

I love it when people get together and share views. Great site, stick with it.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS