Полиция задерживает людей в центре Петербурга

Сотрудники полиции задерживают участников акции протеста около Гостиного двора в центре Петербурга.

Как и в Москве, участники акции выражают несогласие с итогами прошедших в России выборов в Госдуму, а также выборами в Законодательное собрание Петербурга.

Протестующие начали митинг с гимна России, затем исполнили несколько народных песен.

Как передают российские агентства, сотрудники правоохранительных органов сажают задержанных в специальные автомобили и автобусы и доставляют их в отделения полиции, сообщает Би-Би-Си.

Точное количество протестующих неизвестно, по некоторым данным, у Гостиного двора собралось несколько сотен человек.

Среди задержанных — корреспондент РИА Новости Владимир Быков. По его словам, он по заданию редакции работал на митинге около Гостиного двора.

«Я снимал видео. В это время участников акции стала окружать полиция, я тоже попал в это кольцо. Всех взяли под руки и отвели в автобус», — рассказал журналист.

По его словам, порядка 50 задержанных, среди которых был и он, доставили во второй отдел полиции. «Здесь у нас спросили, кто пресса, со мной было еще трое коллег. У нас переписали все данные и отпустили», — рассказал журналист.

03:20, 07.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Полиция задерживает людей в центре Петербурга

other 31.12.2019, 01:07

I just want to tell you that I am newbie to weblog and truly liked you're blog site. Probably I’m planning to bookmark your blog . You surely have awesome stories. Appreciate it for revealing your website.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:30

I wanted to thank you for this very good read!! I definitely enjoyed every bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you post…

Ben Levra 15.01.2020, 19:37

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post plus the rest of the website is really good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:25

It’s hard to come by knowledgeable people for this subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:19

Saved as a favorite, I really like your blog.

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:55

Howdy, There's no doubt that your site might be having browser compatibility problems. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Other than that, fantastic blog!

Dortha Miscione 06.03.2020, 18:40

Hello, There's no doubt that your blog may be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic blog.

fichier qualifié 07.03.2020, 06:02

There's definately a great deal to know about this subject. I love all the points you've made.

Leslie Snethen 09.03.2020, 13:42

Hello there, I do believe your blog may be having web browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Other than that, excellent website.

page 11.03.2020, 00:20

I simply want to tell you that I am beginner to blogs and honestly liked this web blog. Probably I’m going to bookmark your blog . You absolutely come with incredible writings. Thanks for revealing your blog site.

bare 15.03.2020, 11:16

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes that will make the most significant changes. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS