В Москве опасаются акций протеста — «Триумфальная» площадь оцеплена полицией

Сегодня вечером на Триумфальной площади оппозиционные силы планировали провести акцию протеста, передает московский корр.VestiRegion.ru. Но полицейские заранее оцепили данное место.

Несколько сотен человек собрались у выхода метро «Маяковская». Туда же прибыли активисты с барабанами.

Ожидается, что в акции примут участие лидер «Яблока» Сергей Митрохин, руководитель молодежного «Яблока» Кирилл Гончаров, члены «Справедливой России» Геннадий Гудков, Илья Пономарев, Валерий Гартунг.

На площади так же находятся более ста человек из «Молодой гвардии Единой России». Лица некоторых из них закрыты шарфами. Им раздают символику. При этом все эти люди находятся на огороженной территории.

Как сообщает корр. радио Свобода, наа неогороженной территории замечены группы крепких молодых людей по 15-20 человек, которые явно расставлены для того, чтобы занять пространство. Они, в отличие от «Молодой гвардии» стоят молча. На них — зеленые фартуки, видимо, для того, чтобы их можно было легко распознать в толпе.

Представители прокремлевских движений бьют в барабаны и выкрикивают лозунги "Путин-победа! ", "Медведев- победа! ". Полиция их не трогает, хотя, насколько известно, никаких разрешений на проведение акции на Триумфальной, у них нет.

В 19 мск полиция приступила к задержаниям. Людей вытесняют с площади.

Напомним, 5 декабря акция протеста против итогов парламентских выборов собрала около восьми тысяч человек. Многие ее участники задержаны.

02:21, 07.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → В Москве опасаются акций протеста — «Триумфальная» площадь оцеплена полицией

hotel 12.03.2020, 02:10

Hi there! I could have sworn I’ve been to your blog before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be book-marking it and checking back often.

fence repair toronto 12.03.2020, 08:35

I couldn’t resist commenting. Very well written.

Notariat Londra 12.03.2020, 10:21

I'm excited to uncover this website. I wanted to thank you for your time for this particularly fantastic read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I have you book marked to see new information in your site.

Notary West Drayton 12.03.2020, 17:40

Very good post. I am dealing with some of these issues as well...

Honda 13.03.2020, 13:11

You're so interesting! I don't think I have read through something like this before. So good to discover another person with unique thoughts on this subject matter. Really... thanks for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a little originality.

Alejandra Brees 13.03.2020, 16:34

After exploring a handful of the articles on your web site, I seriously appreciate your technique of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please visit my website as well and tell me your opinion.

powerball game 13.03.2020, 19:49

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Kudos.

asus router customer care 14.03.2020, 02:03

I really love your site... Very nice colors & theme. Did you make this site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own site and want to find out where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers.

baked chicken breast recipes 14.03.2020, 04:22

This is a topic that is near to my heart... Cheers! Exactly where can I find the contact details for questions?

kitchen guest post 14.03.2020, 06:12

Aw, this was a really nice post. Finding the time and actual effort to create a good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't manage to get nearly anything done.

ecommerce web development 14.03.2020, 09:54

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it. Is there anyone else having identical RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanx!

Netflix 14.03.2020, 22:34

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you finding the time and energy to put this information together. I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

bare 15.03.2020, 10:23

Having read this I believed it was very informative. I appreciate you finding the time and effort to put this information together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

bare 15.03.2020, 13:09

Having read this I believed it was very enlightening. I appreciate you spending some time and energy to put this information together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

bare 16.03.2020, 04:15

You made some decent points there. I looked on the net for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS