Причина пожара все та же — человеческий фактор

Эксперты пожарной службы рассматривают несколько версий причин возникновения пожара на строящемся мосту во Владивостоке. Основная из них — человеческий фактор, сообщил исполняющий обязанности начальника ГУМЧС РФ по Приморскому краю полковник Олег Шеховцев. 

По его словам, специалисты присвоили пожару на мосту во Владивостоке высший, третий ранг сложности, так как его тушение осложнял сильный ветер и пустоты в конструкции.

Как сообщила руководитель пресс-службы приморского управления МВД России Ирина Сырова, причиной пожара могло стать нарушение техники безопасности при проведении электросварочных работ. Она подчеркнула, что окончательная причина пожара станет известна после завершения расследования.

Между тем пожар, по предварительной оценке, не повлияет на сроки его возведения, заявил первый заместитель генерального директора мостостроительной компании «ТМК» Александр Яковлев. По его словам, ущерб анкерным строениям не нанесен — ни продольной, ни поперечной арматуре. Строители не будут восстанавливать сгоревшую опалубку моста, так как к настоящему времени она уже не нужна.

18:04, 13.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Причина пожара все та же — человеческий фактор

page 31.12.2019, 03:22

I simply want to mention I am beginner to blogging and site-building and truly savored this web page. Most likely I’m planning to bookmark your website . You certainly have incredible articles and reviews. Thanks for sharing your web-site.

Domonique Zitzow 13.01.2020, 08:43

Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. It's always interesting to read content from other writers and use something from other web sites.

Amparo Bishop 14.01.2020, 05:01

Hi! I could have sworn I’ve been to this site before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely pleased I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:37

I need to to thank you for this very good read!! I absolutely loved every bit of it. I've got you book marked to check out new stuff you post…

CrowdforApps 15.01.2020, 08:23

bookmarked!!, I love your blog!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:07

I seriously love your site... Great colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m attempting to create my very own site and would like to know where you got this from or what the theme is called. Many thanks.

achat base de données b2b 05.03.2020, 07:23

Great web site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

achat fichier email 06.03.2020, 23:20

I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every bit of it. I have got you book-marked to look at new things you post…

Roxy Grala 08.03.2020, 13:10

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that produce the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

click to find out more 10.03.2020, 11:28

I simply want to say I am new to blogging and honestly liked your blog. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely have exceptional articles. With thanks for sharing with us your web page.

bare 16.03.2020, 10:49

I really love your site... Great colors & theme. Did you develop this website yourself? Please reply back as I’m looking to create my own blog and want to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS