Турнир по боксу памяти Алексея Горбачёва прошёл в г. Уссурийске

Турнир проходил в зале бокса ДК Чумака. Для участия в соревнованиях съехались спортсмены из Владивостока и Партизанска, Спасска и Покровки, Дальнегорска и Арсеньева, Липовец и Фокино. Всего 120 боксеров.

Турнир длился три дня. Бои проводились в трёх возрастных группах, в различных весовых категориях. Вице-президент федерации бокса Приморского края Вячеслав Байдалюк отметил хорошую организацию соревнований и достойный спортивный и технический уровень участников. 

— С каждым годом растет популярность этого турнира, и высока вероятность, что он может получить более высокий статус. По крайней мере мы к этому стремимся", — сказал В. Байдалюк

На этот раз в финале участвовали 18 уссурийцев. Девять из них стали победителями. Это Артём Примак, Денис Макаров, Григорий Угай, Владислав Беломестнов, Антон Трошев, Александр Щербак, Сергей Раннев, Дмитрий Плужников, Евгений Петруш.

Кроме медалей и почётных грамот победители турнира получили специальные призы «за лучшую технику» от Виталия Дубового, почётного члена федерации бокса г. Уссурийска. 

А с 14 по 18 декабря шесть уссурийских спортсменов будут биться за медали на открытом чемпионате во Владивостоке, где соберутся сильнейшие боксёры со всего Приморского края.

Справка Vestiregion:

Алексей Горбачёев — легенда уссурийского бокса, отличник физической культуры и спорта. Он не только сам был прекрасным боксером, но и воспитал десятки спортсменов высокого класса. России. Его воспитанники не раз становились чемпионами Советского Cоюза, России, Дальнего Востока.

14:29, 13.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Турнир по боксу памяти Алексея Горбачёва прошёл в г. Уссурийске

try here 31.12.2019, 04:54

I just want to say I am just new to blogging and site-building and absolutely savored you're web site. Probably I’m likely to bookmark your blog . You really come with very good posts. Cheers for sharing with us your webpage.

Cami Rusaw 14.01.2020, 03:03

It’s difficult to find well-informed people about this subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

CrowdforApps 15.01.2020, 09:36

You're so cool! I do not suppose I've truly read through something like this before. So nice to find somebody with some unique thoughts on this subject. Really... thank you for starting this up. This website is one thing that is needed on the internet, someone with a little originality.

Brittney Kassabaum 15.01.2020, 23:24

An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who was doing a little homework on this. And he in fact bought me lunch simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this subject here on your web page.

useful source 18.01.2020, 02:48

I simply want to mention I'm new to blogs and definitely loved you're web page. Probably I’m want to bookmark your site . You absolutely come with terrific well written articles. Appreciate it for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:11

An outstanding share! I have just forwarded this onto a friend who had been conducting a little research on this. And he actually ordered me breakfast simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this matter here on your internet site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:49

That is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise information… Thank you for sharing this one. A must read article!

achat base de données b2c 05.03.2020, 10:59

Greetings, I do believe your web site may be having web browser compatibility problems. When I look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic website.

Christian Tarricone 06.03.2020, 09:49

Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it 😉 I'm going to revisit once again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help other people.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:08

Very good info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have saved as a favorite for later.

Wilburn Rufenacht 08.03.2020, 12:52

Howdy! I could have sworn I’ve been to this site before but after browsing through many of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly happy I found it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently!

click reference 10.03.2020, 09:45

I simply want to mention I am just all new to blogging and honestly loved this website. More than likely I’m likely to bookmark your site . You amazingly have exceptional article content. Thanks a lot for revealing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS