Путину вопрос из Владивостока: в крае процветает коррупция. Когда же Дарькин будет уволен?

Только что завершился юбилейный, 10-ый выпуск прямой телевизионной линии разговора с Владимиром Путиным. Реальные проблемы страны в ходе этого «общения с народом», увы, как и мы предсказывали, не обсуждались. Сеанс политического гипноза был налицо.

Путин сыпал цифрами, доказывая, как прекрасно люди живут в России. Одним из таких аргументов председатель правительства привёл показатели инфляции в стране, которая практически самая низкая в Европе.

В студии находились многие деятели культуры, журналисты, врачи, спортсмены, известные политики, адвокаты, военные... Даже рабочий из Нижнего Тагила выступил и дал высокую оценку трудам бывшего президента РФ, а ныне действующего председателя правительства.
 
Путин так и не смог прямо ответить на вопрос молодой девушки из студии, которая спросила: какой всё-таки получен эффект от переименовании милиции в полицию.

Плавал Путин, когда отвечал на вопросы доктора Рошаля: как же быть с платностью в медицине и очередями пациентов к узким специалистам, которые сейчас наблюдается во многих клиниках страны.

Военный обозреватель газеты «Комсомольская правда» Баранец также задал вопрос, почему председатель правительства не увольняет министров здравоохранения, образования, обороны, к которым имеются большие претензии. 

Телезрители Приморья с нетерпением ждали, какой же вопрос будет задан из Владивостока, где, объявил ведущий, работает передвижная телестудия.

Понятно, что группу жителей Владивостока собрали на одном из пролётов моста — таким образом была представлена панорама ночного города. Сначала представитель строителей моста Виктор Гребнев заверил московскую студию и Владимира Путина, что в результате пожара получены лишь косметические повреждения. 

Затем предприниматель Андрей Голдобин без обиняков заявил, что мощная коррупция, которая процветает в крае, чиновничий аппарат во главе с губернатором края Дарькиным набивает себе карманы. Сколько ещё времени губернатор Приморья пробудет на своём посту?

Владимир Путин пообещал учесть мнение Андрея Голдобина.

Прямой разговор с председателем правительства ни шатко-ни валко подошёл к концу. Общие и банальные фразы без какого-либо глубокого анализа социально-экономической ситуации в стране. Каких-то откровений от Владимира Путина телезрители так и не услышали. Но очередной рекорд поставлен — более четырёх с половиной часов наедине со страной провёл кандидат в президенты РФ и получил почти более 1.800.000 звонков, СМС-сообщений и интернет-писем. Ответил лишь на несколько их десятков. 

А в конце встречи Путин обрадовал жителей о.Сахалина о возможности проработки проекта строительства сюда моста с материка. Упомянул и о том, что с Японией ведутся переговоры о строительстве тоннеля между РФ и Страной Восходящего солнца. Очевидно, японцы тоже порадовались этому сообщению. 

В.Фёдоров. 

23:33, 15.12.2011 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Путину вопрос из Владивостока: в крае процветает коррупция. Когда же Дарькин будет уволен?

gifts for my girl 05.03.2020, 18:19

I really love your website... Excellent colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own website and want to know where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers!

underwear 06.03.2020, 00:46

Hi there! I could have sworn I’ve been to this website before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly pleased I found it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

Elektroschrott abholung Köln 06.03.2020, 06:02

I'm pretty pleased to discover this great site. I wanted to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely appreciated every part of it and i also have you saved as a favorite to check out new stuff in your blog.

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:40

An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who was doing a little research on this. And he in fact bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this topic here on your website.

Isela Paranada 09.03.2020, 04:48

Everything is very open with a really clear description of the challenges. It was really informative. Your website is useful. Thank you for sharing.

pl/sql diagram 09.03.2020, 20:28

I like reading a post that can make men and women think. Also, thanks for allowing for me to comment.

knauf insulation 09.03.2020, 23:07

Everyone loves it when folks get together and share opinions. Great blog, keep it up!

concerts 10.03.2020, 02:47

This is a topic which is near to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

important link 10.03.2020, 03:53

I just want to say I am just very new to weblog and really liked this web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You really have good posts. Kudos for revealing your web page.

rental 12.03.2020, 02:38

I needed to thank you for this great read!! I definitely loved every little bit of it. I have you bookmarked to check out new things you post…

Autentificare Procura Londra 12.03.2020, 10:48

This website certainly has all of the information and facts I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

Notary Hounslow 12.03.2020, 15:09

Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for supplying this information.

Honda 13.03.2020, 14:14

This is a topic which is close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

Christian Mitro 13.03.2020, 18:46

bookmarked!!, I really like your site.

powerball game 13.03.2020, 20:59

Howdy! This post could not be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to forward this article to him. Pretty sure he's going to have a good read. Many thanks for sharing!

how to setup linksys router for wifi 14.03.2020, 00:01

Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort to generate a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and don't seem to get nearly anything done.

authentic lamb rogan josh 14.03.2020, 03:48

Great article. I'm going through a few of these issues as well...

guest post email 14.03.2020, 08:20

A fascinating discussion is worth comment. I do believe that you should write more on this subject matter, it might not be a taboo matter but generally folks don't speak about these topics. To the next! Kind regards.

backlinks 14.03.2020, 12:12

After looking at a handful of the blog articles on your site, I truly appreciate your technique of writing a blog. I book marked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and tell me your opinion.

Netflix 14.03.2020, 20:04

Can I just say what a comfort to find someone who actually knows what they're talking about over the internet. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. More and more people really need to check this out and understand this side of your story. I can't believe you're not more popular since you certainly have the gift.

bare 15.03.2020, 12:46

This is the perfect web site for anybody who wants to understand this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been discussed for many years. Great stuff, just excellent.

bare 16.03.2020, 07:59

Wonderful article! We are linking to this great article on our website. Keep up the great writing.

bare 16.03.2020, 10:53

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am encountering difficulties with your RSS. I don’t understand why I can't join it. Is there anyone else having similar RSS issues? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanks.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS