На митинге в Москве слово в первую очередь предоставят наблюдателям на выборах

Оппозиция примет решение о дате следующей массовой акции на митинге 10 марта на Новом Арбате, сообщил лидер «Левого фронта» Сергей Удальцов. «Завтра мы на митинге посоветуемся относительно даты следующей акции и примем решение», — сказал С.Удальцов в пятницу «Интерфаксу».

Он отметил, что на прошедшем заседании оргкомитета обсуждался сценарий проведения митинга на Новом Арбате. «В качестве выступающих будут приглашены, прежде всего, те политики, которые в день президентских выборов работали наблюдателями», — сказал оппозиционер.

Вместе с тем, по его словам, слово будет предоставлено активистам всего политического спектра: «И либералам, и левым, и патриотам, представителям Лиги избирателей». "Основные лозунги митинга: «За честные выборы», «За честную власть» и «Путин — не наш президент», — сказал С.Удальцов.

«На митинге будет принята резолюция относительно судебного процесса над предпринимателем Алексеем Козловым, в отношении которого ранее уже был отменен приговор», — сказал собеседник агентства.

Он отметил, что на митинге будут установлены большие видеоэкраны, на которых будут демонстрироваться сюжеты о нарушениях избирательного законодательства на прошедших 4 марта выборах.

19:24, 09.03.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На митинге в Москве слово в первую очередь предоставят наблюдателям на выборах

Discover More 31.12.2019, 06:09

I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and site-building and truly savored your web blog. Probably I’m going to bookmark your website . You amazingly come with outstanding stories. With thanks for revealing your web site.

Ettie Marzano 13.01.2020, 08:22

Great post! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the great writing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:35

Hello there! This post could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I am going to send this article to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:30

You're so interesting! I do not think I have read through a single thing like that before. So wonderful to find somebody with a few unique thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a bit of originality.

achat fichier email 05.03.2020, 07:27

I could not refrain from commenting. Perfectly written!

Scott Besong 06.03.2020, 13:52

Right here is the right site for anybody who hopes to find out about this topic. You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually would want to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been discussed for years. Excellent stuff, just great.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:59

Hello there! This blog post could not be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he will have a very good read. I appreciate you for sharing!

More Help 10.03.2020, 23:26

I just want to say I'm beginner to blogging and actually loved this web blog. Probably I’m want to bookmark your blog post . You certainly have wonderful stories. Thanks a bunch for revealing your website.

Onpassive Samoa 13.03.2020, 11:47

Excellent post. I am going through a few of these issues as well...

bare 15.03.2020, 12:07

I blog frequently and I truly thank you for your information. The article has really peaked my interest. I am going to bookmark your blog and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your RSS feed too.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS