Владивостокские таможенники обнаружили тайник на судне: здесь оказался целый склад

Владивостокской таможней возбуждено дело об административном правонарушении по ч.2 ст. 16.1 КоАП РФ в отношении члена экипажа теплохода «RYOFU» по факту сокрытия товара от таможенного контроля.

Отделом специальных таможенных процедур Первомайского таможенного поста во время таможенного контроля судна, прибывшего из Пусана (Республика Корея), при взаимодействии с отделением пограничного контроля Владивостокского морского рыбного порта в тайнике на палубе обнаружены товары народного потребления. Среди них: пилы складные «DAEGUN» в количестве 38 штук, фильтры для воды «ALKALARK» — 48 штук, фильтр для водоочистителя «COOLMART» — 50 штук, куртки — 18 штук, электрофены «JADE WIND» — 7 штук, жаровни «ROUND MULTI ROASTER» и «ROUND MULTI ROASTER» — 31 штука и другие товары ориентировочной стоимостью 200 000 рублей.

Ответственность, предусмотренная законодательством за подобные правонарушения, включает административный штраф для граждан и юридических лиц — в размере от одной второй до трехкратного размера стоимости товаров, явившихся предметами административного правонарушения, с их конфискацией или без таковой и конфискацию товаров и (или) транспортных средств, явившихся орудиями совершения административного правонарушения, либо конфискацию предметов административного правонарушения; для должностных лиц — от десяти тысяч до двадцати тысяч рублей.

Товар задержан и передан на ответственное хранение, сообщает пресс-секретарь Владивостокской таможни Виктория Шамаева.

17:22, 21.03.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Владивостокские таможенники обнаружили тайник на судне: здесь оказался целый склад

additional info 31.12.2019, 02:16

I just want to tell you that I'm newbie to blogging and really enjoyed you're website. Most likely I’m likely to bookmark your website . You definitely have fantastic articles and reviews. Appreciate it for sharing with us your blog.

Troy Loadholt 14.01.2020, 05:21

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Many thanks.

you could look here 18.01.2020, 02:17

I simply want to tell you that I am beginner to blogging and seriously liked your web page. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You actually have awesome stories. Cheers for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:10

Everything is very open with a clear clarification of the challenges. It was truly informative. Your site is useful. Thank you for sharing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:27

Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I may come back once again since I bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:53

I blog often and I truly appreciate your content. Your article has really peaked my interest. I will take a note of your blog and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

Vincenza Rende 08.03.2020, 23:46

Saved as a favorite, I love your site!

their explanation 10.03.2020, 22:08

I simply want to tell you that I am new to blogging and site-building and actually loved your web-site. Likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly come with really good articles and reviews. Cheers for sharing your blog.

bare 15.03.2020, 08:02

You need to be a part of a contest for one of the finest blogs on the internet. I most certainly will recommend this site!

bare 15.03.2020, 19:16

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who had been conducting a little homework on this. And he in fact ordered me lunch due to the fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this matter here on your site.

bare 16.03.2020, 12:26

I truly love your blog... Great colors & theme. Did you build this website yourself? Please reply back as I’m attempting to create my very own site and want to find out where you got this from or what the theme is named. Many thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS