Лучшего электромонтёра Приморья выберут в Уссурийске

Краевой конкурс профессионального мастерства пройдет в этом году уже в шестой раз. По информации департамента образования и науки Приморья, в финал конкурса прошли 17 студентов учебных заведений начального и среднего профессионального образования из Уссурийска, Владивостока, Лесозаводска, Арсеньева, Дальнереченска, Дальнегорска, поселка Ольги, сел Чкаловское и Михайловки.

 
Эти ребята стали победителями первого этапа конкурса, участие в котором приняли около 300 человек, обучающихся по профессиям «электромонтер» и «электромонтажник».

На финальном этапе конкурса перед ними будут стоять две задачи: ответить на ряд вопросов теста по предметам профессионального цикла и произвести монтаж распределительного щита двухкомнатной квартиры и внутриквартирной проводки с подключением потребителей.

Оценивать профессиональные навыки конкурсантов будут специалисты инженерной школы Дальневосточного федерального университета и предприятий Уссурийска. 

По словам специалистов департамента, такие конкурсы способствуют повышению качества профобразования и престижа рабочих специальностей, сообщает сайт «Золото Уссурийска».
 

09:26, 28.03.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Лучшего электромонтёра Приморья выберут в Уссурийске

see post 31.12.2019, 03:39

I just want to say I'm very new to weblog and definitely enjoyed this page. Probably I’m planning to bookmark your website . You certainly come with amazing posts. Cheers for sharing with us your web site.

Ruth Limardi 14.01.2020, 04:35

I couldn’t resist commenting. Exceptionally well written!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:51

You are so interesting! I do not suppose I've read something like this before. So good to find someone with a few original thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

Kam Tarvis 15.01.2020, 22:25

A fascinating discussion is worth comment. I do believe that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo matter but generally people do not speak about such issues. To the next! Kind regards!

additional info 18.01.2020, 01:14

I simply want to tell you that I am just new to weblog and certainly liked this web site. Very likely I’m likely to bookmark your site . You amazingly come with really good stories. Thanks a bunch for revealing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:40

I’m amazed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s equally educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something which not enough people are speaking intelligently about. I am very happy that I came across this in my hunt for something relating to this.

achat fichier email 05.03.2020, 14:17

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who had been doing a little research on this. And he in fact bought me breakfast simply because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this topic here on your blog.

Merlin Rolle 06.03.2020, 18:19

Your style is unique in comparison to other folks I have read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

Deetta Nachazel 08.03.2020, 09:25

Hello, There's no doubt that your site may be having internet browser compatibility issues. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, great blog!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS