Дальневосточникам купить билет — помогает интернет!

Почти 58 тысяч дальневосточников воспользовались возможностью приобретения железнодорожных билетов через он-лайн сервис в интернете. И это только учитываю период с начала текущего года.

Купить билет — очень просто через интернет!

К примеру, за аналогичный период прошлого года таких покупок было совершенно почти в два раза меньше.

Сама по себе данная услуга очень удобно и уже давно действует в других странах мира. Приобретая билет через интернет, в последствии не составит никакого труда пройти электронную регистрацию, предъявив только паспорт, или другой документ удостоверяющий личность.

Апрель месяц 2012 года так же показывает не плохие показатели и показывает рост продаж более чем на 100%, по сравнению с апрелем прошлого года. 

10:26, 04.05.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Дальневосточникам купить билет — помогает интернет!

click 31.12.2019, 07:54

I just want to say I am newbie to blogging and actually savored this web site. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You surely come with wonderful posts. Bless you for revealing your blog site.

Tasia Juda 14.01.2020, 03:43

Good write-up. I certainly appreciate this site. Thanks!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:37

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Where can I find the contact details for questions?

Williams Metellus 15.01.2020, 23:46

You are so cool! I do not suppose I've truly read through anything like this before. So wonderful to find someone with some genuine thoughts on this topic. Seriously... many thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with a little originality.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:58

Good site you have got here... It’s hard to find quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2b 05.03.2020, 16:20

Good site you've got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

a fantastic read 10.03.2020, 12:22

I just want to mention I'm very new to weblog and seriously liked your web site. Most likely I’m planning to bookmark your website . You surely have great articles. Thank you for revealing your website page.

bare 15.03.2020, 06:03

After looking at a few of the blog posts on your website, I seriously like your technique of writing a blog. I saved it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Take a look at my web site as well and let me know what you think.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS