Ветеранам войны станет проще получать необходимые лекарства

В рамках прошедшей вчера рабочей поездки в Уссурийск губернатор Приморья Владимир Миклушевский встретился с активом ветеранских организаций. На встрече он сообщил важную новость – в ближайшее время в Законодательное собрание Приморского края будет внесен законопроект, который предусматривает дополнительные соцгарантии для пожилых людей. 

Заботиться о ветеранах нужно не только в праздники

Кроме этого, ветераны ВОВ будут выделены в отдельную категорию, что позволит более эффективно и быстро обеспечивать их необходимыми лекарствами. По словам Владимира Миклушевского, заботиться о ветеранах нужно не только по праздникам, а каждый день.

Губернатор сообщил и о том, что к 70-летнему юбилею Победы в Приморье будут отреставрированы все монументы, установленные в память об этом историческом событии.

17:10, 05.05.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Ветеранам войны станет проще получать необходимые лекарства

visit 30.12.2019, 22:27

I simply want to mention I am just newbie to blogging and site-building and certainly liked your page. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog post . You really come with incredible well written articles. Appreciate it for sharing with us your website.

Grant Goffigan 14.01.2020, 02:01

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the website is also really good.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:41

You are so interesting! I don't believe I've read a single thing like that before. So good to discover someone with original thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:26

Hello there, I believe your blog could possibly be having web browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, wonderful site!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:07

When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive 4 emails with the same comment. There has to be a way you are able to remove me from that service? Thanks a lot.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:29

Very good article. I'm facing some of these issues as well...

achat fichier email 05.03.2020, 07:58

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the site is also very good.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:30

Hi, I do believe your site may be having web browser compatibility issues. When I look at your site in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, great site!

William Smedsrud 08.03.2020, 22:40

I blog frequently and I truly appreciate your information. This article has really peaked my interest. I am going to take a note of your blog and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed too.

important link 10.03.2020, 09:19

I simply want to say I am just new to blogs and absolutely savored this website. Most likely I’m going to bookmark your site . You actually come with really good article content. Cheers for sharing your web page.

GoFounders Japan 13.03.2020, 09:48

An outstanding share! I have just forwarded this onto a friend who has been doing a little research on this. And he actually bought me breakfast because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this subject here on your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS