602 человека за неделю пострадали от укусов клещей в Приморье

Прогулки по лесу зачастую имеют весьма негативные последствия. В этом за прошедшую неделю убедились 602 приморца. Пятеро из них госпитализированы с подозрением на энцефалит. Это жители Владивостока, Артема, Аресеньева и Кавалеровского района. 

602 человека за неделю пострадало от укусов клещей

Всего с начала сезона в больницы края с подобной проблемой обратилось 1556 человек. Случаи зафиксированы практически на всех территориях Приморья

Специалистами проведено 1046 экспресс-исследований клещей, в 48 случаях установлено наличие антигена вируса клещевого энцефалита .
На сегодняшний день против клещевого энцефалита привито 28 тысяч приморцев – лишь 38,4% от числа запланированных. В мае вакцинация завершается, так что осталось совсем немного времени, чтобы сделать полезную прививку и гулять в лесу, не опасаясь за свое здоровье.

13:10, 21.05.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → 602 человека за неделю пострадали от укусов клещей в Приморье

article 31.12.2019, 04:48

I just want to tell you that I am new to blogging and certainly liked this web-site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You definitely come with really good writings. Thanks a bunch for sharing your blog.

Cleo Mcneil 14.01.2020, 02:03

Spot on with this write-up, I really think this site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the information!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:43

bookmarked!!, I love your web site.

fichier qualifié 05.03.2020, 15:42

Howdy! This article could not be written much better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to send this post to him. Pretty sure he will have a great read. Thanks for sharing!

Shasta Stirling 06.03.2020, 18:18

Howdy, I do believe your blog could possibly be having browser compatibility issues. When I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent blog!

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:36

Your style is really unique in comparison to other folks I have read stuff from. Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

Bill Weeth 08.03.2020, 17:37

Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. It will always be useful to read through content from other authors and use something from their sites.

you can check here 10.03.2020, 02:53

I simply want to mention I'm newbie to blogging and site-building and honestly savored your web site. Very likely I’m going to bookmark your site . You really have exceptional writings. Regards for sharing your webpage.

bare 15.03.2020, 10:22

This is a topic that is close to my heart... Cheers! Where can I find the contact details for questions?

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS