В краевом центре по горячим следам задержан насильник

Сотрудниками правоохранительных органов во Фрунзенском районе по «горячим следам» задержан мужчина, подозреваемый в изнасиловании.

Подозреваемый в изнасиловании оперативно задержан в краевом центре

В дежурную часть полиции обратилась 33-летняя женщина с сообщением об изнасиловании. По ее словам, преступление совершил неизвестный молодой мужчина. Заявительница встретила его на улице Фонтанной, когда возвращалась домой. Неожиданно мужчина воспользовался силой, причинил ей телесные повреждения и надругался над ней.

Сотрудники органов внутренних дел в соответствии с описанием внешности, составили фоторобот. На поиски подозреваемого были ориентированы все наружные наряды, задействован оперативный состав городской полиции.

«Прочесав» ближайшие улицы и дворы района, сотрудники полиции задержали похожего по описанию потерпевшей молодого человека. Доставленный в отдел полиции 22-летний ранее не судимый уроженец Приморского края признался в совершении преступления. Официально злоумышленник является безработным, перебивается случайными заработками.

Материал проверки направлен в Следственный комитет России по Приморскому краю -сообщает пресс-секретарь полиции УМВД России по Приморскому краю Евгения Соковишина.

10:50, 31.05.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В краевом центре по горячим следам задержан насильник

find this 31.12.2019, 07:19

I simply want to say I am newbie to blogs and definitely savored this web-site. More than likely I’m want to bookmark your site . You amazingly have fantastic articles and reviews. Kudos for sharing your blog.

Pattie Dangerfield 14.01.2020, 04:48

This is a topic which is close to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

CrowdforApps 15.01.2020, 06:45

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little research on this. And he actually bought me dinner because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this issue here on your website.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:34

Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I've saved as a favorite for later!

Roberto Granes 15.01.2020, 20:20

I used to be able to find good information from your blog articles.

Kathlene Kitner 16.01.2020, 01:40

Good article. I am facing some of these issues as well...

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:37

Your style is so unique compared to other people I've read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 09:50

Spot on with this write-up, I absolutely think this site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the information!

Herb Harader 06.03.2020, 17:37

Saved as a favorite, I love your website.

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:25

This is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very precise info… Many thanks for sharing this one. A must read article!

important source 10.03.2020, 05:43

I simply want to mention I am just all new to blogging and site-building and actually liked your web-site. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You absolutely have really good well written articles. With thanks for revealing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS