Противоакульи сетки появятся на пляжах Находки

В администрации Находки состоялось совещание, главной темой которого стало обеспечение безопасности жителей и гостей города на пляжах Находки. 

Купальный сезон в Находке начнется 10 июля

Официально купальный сезон открывается 10 июля и продлится до 15 сентября. К 10 июля решено установить противоакульи сетки на тех пляжах, которые закреплены за арендаторами. В городском округе это 21 территория — 11 пляжей в Ливадии, 9 — в Находке, одна во Врангеле. 

Мэр города Олег Колядин затронул и тему отдыха на пляжах людей с ограниченными возможностями. Сегодня ни одна территория не оборудована специальными спусками, в связи с этим управлению благоустройства поручено обязательно учесть этот момент, обустраивая муниципальный пляж в бухте Прозрачной. 

Купальный сезон в Находке стартует 10 июля. До 1 июля каждый пляж осмотрят специалисты Роспотребнадзора, а затем арендаторы получат необходимый пакет документов.

09:33, 05.06.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Противоакульи сетки появятся на пляжах Находки

you could try here 31.12.2019, 07:36

I just want to mention I'm very new to weblog and honestly loved this website. Very likely I’m likely to bookmark your website . You definitely come with excellent articles. With thanks for revealing your blog site.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:47

Great site you've got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

CrowdforThink 15.01.2020, 12:26

Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was definitely informative. Your website is very useful. Thanks for sharing!

Giselle Darting 15.01.2020, 21:02

Howdy! I simply would like to offer you a huge thumbs up for the excellent information you've got here on this post. I'll be coming back to your site for more soon.

Ivory Spigner 06.03.2020, 11:44

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been conducting a little homework on this. And he actually bought me breakfast simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this topic here on your website.

fichier qualifié 06.03.2020, 23:36

Pretty! This has been an extremely wonderful post. Thank you for providing this information.

Rogelio Schrauger 08.03.2020, 19:30

This is the right site for anybody who really wants to understand this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been written about for years. Wonderful stuff, just wonderful.

read this post here 10.03.2020, 05:42

I simply want to tell you that I am just new to blogging and truly enjoyed you're web blog. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You definitely have fantastic article content. Many thanks for sharing with us your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS