С начала года более 900 квартир жителей Приморья обокрали домушники

Полицейские Владивостка раскрыли квартирную кражу вместе с четвероногим экспертом. В полицию обратился 45-летний мужчина. Он рассказал, что оставил окно открытым «на проветривание», отсутствовал день, а вечером не нашел в доме дорогого телевизора. 

Раскрыть кражу в Приморье помогла овчарка

Злоумышленник отжал раму окна на втором этаже и проник в квартиру. Задержать вора полицейским помогла овчарка, она взяла след и привела в квартиру преступника. Им оказался 27-летний житель краевого центра. В момент задержания он был в нетрезвом состоянии и под натиском неопровержимых улик сознался в содеянном. 

Ранее вор не попадал в поле зрения работников правоохранительных органов. За преступление ему грозит до шести лет лишения свободы. 

По данным статистики, с начала этого года обворовано 907 квартир жителей Приморья. Как правило, злоумышленники действуют в то время, когда владельцы жилья находятся в отъезде. 

Чтобы не стать жертвой домушников, достаточно соблюдать некоторые несложные правила – закрывать окна и балконы, попросить родных или знакомых присмотреть за квартирой, не оставлять открытыми входные двери…

16:30, 26.06.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → С начала года более 900 квартир жителей Приморья обокрали домушники

look at this web-site 31.12.2019, 04:47

I simply want to say I am very new to blogging and site-building and honestly loved your web-site. Likely I’m likely to bookmark your blog post . You actually have beneficial well written articles. Regards for sharing with us your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:05

It’s hard to come by experienced people on this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Granville Sepulueda 15.01.2020, 22:05

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the site is also really good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:33

Everyone loves it when folks get together and share thoughts. Great site, stick with it!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:50

Hi there, I think your blog may be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, great website.

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:39

The next time I read a blog, I hope that it won't disappoint me just as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read, but I actually thought you would have something useful to talk about. All I hear is a bunch of moaning about something that you could possibly fix if you were not too busy looking for attention.

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:41

Howdy! I could have sworn I’ve been to this web site before but after going through some of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely happy I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

Matthew Slaven 08.03.2020, 17:13

Howdy! I just want to give you a big thumbs up for the great info you have right here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

my web 11.03.2020, 01:05

I simply want to say I'm new to weblog and really savored this web blog. Most likely I’m likely to bookmark your site . You surely have outstanding article content. Cheers for sharing with us your web site.

onpassive bangalore 13.03.2020, 08:34

Excellent article. I will be dealing with some of these issues as well...

bare 15.03.2020, 07:17

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article plus the rest of the website is really good.

bare 15.03.2020, 15:46

You are so awesome! I don't think I've read a single thing like this before. So good to discover someone with original thoughts on this subject. Really... thank you for starting this up. This website is one thing that is required on the web, someone with some originality.

bare 16.03.2020, 03:37

Howdy! I could have sworn I’ve visited this site before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly delighted I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS