Открытие двух мостов во Владивостоке переносится на неопределенное время

Пресс-секретарь ЗАО «ТМК» Ольга Зарубина сообщила о том, что открытие двух мостов во Владивостоке, запланированное к Дню рождения города, переносится. 

Открытие двух мостов во Владивостоке откладывается...

Озвученная причина – плохие погодные условия, а на самом деле на объектах просто не закончены работы. На мосту через Золотой Рог остается не заасфальтированным русловый пролет, похожая ситуация и на низководном сооружении «Де-Фриз-Седанка» — здесь нужно уложить еще 600 метров асфальта. 

1-2 июля во время визита во Владивосток по мосту через Золотой Рог очень хотел проехать премьер Дмитрий Медведев. Увы, желаниям премьера сбыться не суждено... 

Грандиозное строительство началось 25 июля 2008 года, его окончание было намечено на 2 июля этого года. На возведение уникального сооружения потрачен 21 миллиард рублей. 

Сдача в эксплуатацию низководного моста «Де – Фриз – Седанка» была намечена на 1 июля этого года. Протяженность моста 4 километра 300 метров, ширина около 24 метров. 

Хочется верить, что грандиозные стройки завершатся в самом недалеком будущем...

16:31, 29.06.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Открытие двух мостов во Владивостоке переносится на неопределенное время

Антиполицай 29.06.2012, 18:21

Опять опарофинились!

important source 30.12.2019, 22:06

I simply want to say I'm newbie to blogging and site-building and actually loved your web-site. Very likely I’m going to bookmark your website . You amazingly come with remarkable articles. Kudos for sharing with us your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:45

Spot on with this write-up, I truly believe that this site needs far more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the advice!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:46

Can I simply just say what a comfort to discover somebody that really knows what they're discussing on the internet. You certainly understand how to bring a problem to light and make it important. More and more people must check this out and understand this side of the story. I was surprised that you're not more popular given that you most certainly possess the gift.

fichier qualifié 05.03.2020, 07:44

Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I'm going to revisit yet again since i have book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

Herma Primozich 06.03.2020, 17:27

Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I may return once again since i have book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

fichier qualifié 06.03.2020, 22:49

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am going through problems with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody having similar RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanks!

Denisha Cammarata 09.03.2020, 11:46

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post and also the rest of the site is extremely good.

click for more info 10.03.2020, 23:01

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and site-building and honestly enjoyed you're blog. Most likely I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with impressive well written articles. Appreciate it for sharing your blog.

bare 15.03.2020, 21:17

Everyone loves it when folks get together and share opinions. Great site, keep it up!

bare 16.03.2020, 09:04

Good info. Lucky me I came across your blog by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS