Во Владивостоке «Драконы» вновь поборются за губернаторский кубок

21 июля на Спортивной набережной Владивостока начнутся очередные девятые зрелищные соревнования на лодках «Дракон». В этот раз за «Кубок губернатора Приморского края» будут бороться более 50 команд, а это примерно 600 участников со всего Приморья.

Соревнования начнутся в 10 часов утра и будет проходить в четырех классах.

В завершении спортивного шоу зрители увидят показательные выступления на аутригерах, байдарках и каноэ. Судить гонку будет заслуженный тренер России по гребле — Владимир Шувалов.

Официальный сайт регаты: www.DRAGONBOATS.ru

Для справки:

Гонки на лодках — «Дракон» – один из самых зрелищных и интереснейших видов спорта. Он появился в Древнем Китае и существует уже более 2 000 лет. Во время соревнований совершаются заезды на длинных лодках, каждая из которых вмещает от 10 до 50 гребцов. Помимо них в состав участников входит барабанщик, который находится на корме и, словно опытный дирижер, задает ритм всему процессу. Нос у каждого плавсредства украшен огромной головой дракона, а конец – чешуйчатым хвостом. Ежегодно соревнования на лодках – «Дракон» привлекают миллионы болельщиков по всему миру.

СПИКЕР ДЛЯ КОММЕНТАРИЕВ: тел. 2555-998 – Жан Кузнецов Председатель Приморской федерации гребли

По общим ВОПРОСАМ: 256-05-95 Ягодин Константин пресс-атташе федерации гребли














16:51, 18.07.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке «Драконы» вновь поборются за губернаторский кубок

find more 31.12.2019, 03:28

I just want to mention I'm very new to blogs and honestly loved this web page. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You amazingly come with incredible articles and reviews. Cheers for sharing with us your web page.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:46

This is a topic which is near to my heart... Take care! Where are your contact details though?

CrowdforThink 15.01.2020, 10:53

You're so interesting! I do not believe I've read a single thing like that before. So great to find another person with genuine thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This website is one thing that is required on the internet, someone with some originality.

Bill Vanek 15.01.2020, 20:31

Your style is very unique compared to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

Florene Touhey 16.01.2020, 03:42

Great info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I've saved as a favorite for later!

pop over to these guys 18.01.2020, 00:41

I simply want to tell you that I'm very new to weblog and seriously liked you're page. Most likely I’m want to bookmark your blog . You certainly come with awesome stories. Many thanks for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:55

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes that produce the greatest changes. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:34

Very good article. I will be experiencing many of these issues as well...

fichier qualifié 05.03.2020, 08:40

I needed to thank you for this great read!! I certainly loved every little bit of it. I have you bookmarked to look at new things you post…

Ruben Maranda 06.03.2020, 18:07

Hi there! I could have sworn I’ve been to your blog before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely pleased I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

Lakiesha Rodolph 08.03.2020, 08:19

Howdy! I just want to offer you a big thumbs up for the great information you've got right here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.

More hints 10.03.2020, 21:47

I just want to say I'm newbie to blogging and really savored your website. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You really have excellent articles and reviews. Appreciate it for sharing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS