В «Шереметьево» жителя Приморья не выпустили за границу из-за долгов

В отделе судебных приставов по городскому округу Спасск — Дальнему и Спасскому муниципальному району УФССП России по Приморскому краю было возбуждено исполнительное производство в отношении гражданина Л. о взыскании задолженности в размере свыше 10 000 рублей за коммунальные услуги в пользу КГУП «Примтеплоэнерго». Об этом VestiRegion.ru сообщили в УФССП России по Приморскому краю

Так как гражданин Л. задолженность своевременно не погасил, судебный пристав-исполнитель вынес постановление об ограничении права выезда за пределы Российской Федерации.

В июле этого года должник собрался с семьей на летний отдых к морю за границу и приобрел билеты на самолет. При прохождении паспортного контроля в московском аэропорту «Шереметьево» должник был остановлен. В конечном итоге, семья гражданина Л. вылетела на отдых за границу, а должник вынужден был остаться.

В этот же день гражданин Л. погасил задолженность в полном объеме. Как только был произведен платеж, судебный пристав-исполнитель вынес постановление об отмене временного ограничения на выезд из РФ. Однако выехать за пределы родины гражданин Л. сможет только после того, как в пограничные органы поступит постановление судебного пристава-исполнителя о снятии ограничения.

09:44, 07.08.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В «Шереметьево» жителя Приморья не выпустили за границу из-за долгов

view 31.12.2019, 05:06

I simply want to mention I am just newbie to blogs and really loved your blog. Most likely I’m want to bookmark your blog . You amazingly come with awesome articles. Regards for sharing your blog site.

Tracey Delamater 15.01.2020, 22:34

You're so interesting! I don't believe I've read through anything like that before. So good to find somebody with a few unique thoughts on this subject. Really... thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

check it out 18.01.2020, 01:23

I simply want to tell you that I am just new to weblog and truly enjoyed this website. More than likely I’m going to bookmark your website . You surely come with incredible writings. Bless you for revealing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:21

Excellent article! We are linking to this great article on our site. Keep up the good writing.

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:50

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers!

Frances Krausse 06.03.2020, 15:11

It’s difficult to find knowledgeable people about this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

fichier qualifié 07.03.2020, 03:42

I love it whenever people come together and share thoughts. Great website, stick with it.

Discover More 10.03.2020, 21:38

I just want to tell you that I'm beginner to blogging and site-building and actually loved this website. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You certainly have remarkable writings. Cheers for sharing with us your blog site.

Websites 13.03.2020, 11:24

An outstanding share! I have just forwarded this onto a friend who has been doing a little homework on this. And he in fact ordered me lunch simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your website.

bare 15.03.2020, 11:50

Hi there, I do think your website might be having browser compatibility problems. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, fantastic blog.

bare 16.03.2020, 11:49

Aw, this was an extremely good post. Spending some time and actual effort to produce a very good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get anything done.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS